1399-05-12 11:46
827
0
69697
رحمت الله نوروزی :

مجمع نمایندگان دنبال افراط و تفریط نیست / سفر کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت به گلستان / کارشکنان پروژه آشوراده را رها نخواهیم کرد

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت : لایحه منطقه آزاد اینچه برون به همراه 7 منطقه آزاد دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است و قرار شده گروهی کارشناسی از مجمع به گلستان سفر کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ رحمت‌الله نوروزی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان و نماینده علی آباد کتول در مجلس در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: به رغم همه مشکلات مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند ، مجمع نمایندگان استان در کنار

مسئولان اجرایی قرار دارند و برای رفع عقب‌افتادگی‌های استان تلاش خواهند کرد.
نوروزی افزود : سهم گلستان از صندوق توسعه ملی اندک است در حالی که می‌توان از ظرفیت این صندوق برای توسعه استان بهره گرفت.

وی ادامه داد: از همان ابتدای امر به استاندار گلستان اعلام کردیم مجمع نمایندگان استان گلستان فارق از هرگونه نگاه جریانی و سیاسی با تفکر انقلابی برای توسعه استان وارد میدان شده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: دولت در سایه سار ولایت است و ما باید کمک کنیم که دولت موفق شود و امروز نسل جوان از ما مطالبه‌گری جریانی ندارد بلکه مطالبه‌گری رشد اقتصادی و اشتغال دارد.

نوروزی گفت: امروز این مجمع نمایندگان در استان گلستان به دنبال افراط و تفریط نیست بلکه می‌خواهیم مدیران استان از توان نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با انتقاد از توجه مدیران ملی به استان گلستان، تاکید کرد: وزارت نیرو 33 هزار میلیارد تومان به استان‌ها تخصیص داد اما یک ریال به استان گلستان تخصیص داده نشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: لایحه منطقه آزاد اینچه برون به همراه 7 منطقه آزاد دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است و قرار شده گروهی کارشناسی از مجمع به گلستان سفر کنند تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را برای ایجاد منطقه بررسی کنند.

نوروزی گفت: باید برای سرمایه‌گذاران در استان گلستان فرش قرمز پهن کنیم و مدیران باید به این تفکر برسند که توسعه استان با توسعه اقتصاد محقق می‌شود.

وی با نقد نسبت به عملکرد مدیران ملی به مانع‌تراشی برای توسعه جزیره آشوراده، گفت: چه کسانی مانع توسعه آشوراده هستند؟ ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.