1399-04-26 13:12
550
0
69444

آیت‌الله علوی گرگانی: ناله اقشار مستضعف از گرانی و بی ثباتی قیمت‌ها بلند است/فکری عاجل کنید

آیت‌الله علوی گرگانی در نامه ای به رئیس جمهور گفت: ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

به گزارش گلستان ما، در نامه آیت الله علوی گرگانی به رئیس جمهور آمده است: شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمتها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سال‌های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور، مردم را دلسرد کرده است.

در این نامه تاکید شده است: گر چه مدیران دولتی و مسؤولان امر با توجه به فشارهای تحریم تلاش‌هایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاشها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی‌رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزرده خاطر گشته اند که باید هر چه سریعتر فکر عاجلی برای آن بشود.

در پایان این نامه آمده است: تلاش برای افتتاح طرح‌های نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گر چه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران و بی‌توجهی به کف بازار و خواسته‌های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریعتر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمت‌های سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور  جبران کاستی‌ها شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.