1399-04-25 10:37
637
0
69414
استاندار گلستان خبر داد:

توزیع 170 هزار تن دان مرغ بین مرغداریهای استان در سال جاری

هادی حق شناس گفت: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری های استان توزیع شده و مرغداری هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

به گزارش گلستان ما ، هادی حق شناس استاندار گلستان صبح امروز با تاکید بر اهمیت نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی اظهار کرد: ناظرین باید به طور مستمر بر قیمت کالاها در بازار نظارت داشته باشند و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند مانع اجحاف به مردم در بازار شود.

حق شناس افزود : طی یک ماه گذشته از ۴۹ کالای اساسی که مورد رصد دستگاه های نظارتی قرار گرفته بیش از ۳۰ کالا دارای ثبات قیمت بودند و افزایش قیمت‌ها بیشتر در زمینه کالاهای ساختمانی نظیر سیمان و فولاد صورت گرفته است.

استاندار گلستان تصریح کرد :مقرر شد مرغداری هایی که از دان دولتی استفاده می کنند در رعایت قیمت مرغ با رقم مصوب همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت تامین دام سبک و سنگین برای عید سعید قربان در نظر گرفته شود و تلاش داریم عرضه دام به صورت مستقیم و با نظارت کامل و اجرای پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

استاندار گلستان اضافه کرد :  برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری های استان توزیع شده و مرغداری هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

حق شناس همچنین با حضور در سامانه سامد اظهار کرد: مدیران باید تلاش کنند جهت رفع مشکلات مردم و حل مسائل آنان تفسیر مثبتی از قوانین و مقررات داشته باشند.

وی افزود: وظیفه مدیران حل مشکلات مردم در چهارچوب قوانین است و در این راه باید تلاش شود این مسائل در ادارات مربوطه رفع گردد.

استاندار گلستان یادآور شد: گلستان در بین استان‌های کشور از استان‌های پاسخگو و پیگیر است و خوشبختانه در آمارها از رتبه خوبی برخوردار است.

حق شناس خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته تماس های زیادی از سوی مردم در سامانه سامد ثبت شده و نسبت به تماس ها از طریق مدیران دستگاه ها و یا ارجاع به آن دستگاهها پاسخگویی لازم صورت گرفته است.

استاندار گلستان با حضور در مرکز سامد، ضمن دیدار و گفتگوی چهره به چهره با برخی ملاقات کنندگان، به صورت تلفنی و از طریق سامانه 111 نیز به مشکلات برخی از مردم پاسخ گفت.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.