1399-04-22 13:59
745
0
69376

قصور‌ وزارت بهداشت در حق گلستان/ تکذیب خبر فوت ۵ گلستانی در عروسی

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان خبر فوت پنج نفر به‌خاطر ابتلای به بیماری کرونا در یکی از عروسی‌های این استان را تکذیب کرد.

به گزارش گلستان ما، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: نگرانی از کمبود تخت در استان گلستان وجود ندارد چون تعداد بیماران نسبت به پیک شیوع ابتدای سال کمتر است.

وی با تکذیب فوت پنج نفر در مراسم عروسی در استان ادامه داد: مرجع اطلاع‌رسانی آمارها رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است و رسانه‌ها به اخبار دیگر استناد نکنند.

بستری ۱۱۷ بیمار در هفته جاری در بیمارستان‌های استان گلستان/ مجبور هستیم تمام پروتکل‌های وضعیت قرمز را به مدت یک هفته دیگر اجرا کنیم

استاندار گلستان با گلایه از وزارت بهداشت و اعلام قصور وزارت بهداشت در خصوص گلستان، تصریح کرد: در حال حاضر در هفته جاری ۱۱۷ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان افزایش داشته است.

حق‌شناس گفت: ما مجبور هستیم تمام پروتکل‌های وضعیت قرمز را به مدت یک هفته دیگر اجرا کنیم و هیچ ملاحظه‌ای در اجرای پروتکل وجود ندارد و تمام پروتکل‌ها برای کل استان با جدیت اجرایی خواهد شد.

گلستان به نظر جمعیت و تخت بیمارستانی عقب‌ماندگی تاریخی دارد ولی نگاه ویژه وزارت بهداشت به گلستان کم بود

وی اضافه کرد: هیچ تالاری حق برگزاری مراسم عزاداری و عروسی را نخواهد داشت.

وی گفت: هر آزمونی که ملی باشد اجازه برگزاری دارد اما آزمون‌های استانی ممنوع است و اجازه هیچ نمایش و آزمون و تجمعی وجود ندارد.

استاندار گلستان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی از جان مایه گذاشتند و اتاق بازرگانی و بخش خصوصی تجهیزات بزرگ و‌ موثری را برای استان فراهم کردند که جای تقدیر دارد.

حق‌شناس تاکید کرد: گلستان به نظر جمعیت و تخت بیمارستانی عقب‌ماندگی تاریخی دارد ولی نگاه ویژه وزارت بهداشت به گلستان کم بوده و استان‌های مشابه ما که تخت بیمارستانی بیشتری دارد و بیمار‌ کمتری دارد مورد توجه بیشتری قرار‌ گرفته است.

*این گلایه شدید من از وزارت بهداشت است/ حتما باید صدای کسی بلند شود تا وزارت بهداشت موضوع را بررسی کند

وی اضافه کرد: این گلایه شدید من از وزارت بهداشت است و حتما باید صدای کسی بلند شود تا وزارت بهداشت موضوع را بررسی کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اینکه همه ما پای کار آمدیم و از جان مایه گذاشتیم تا آمارها پایین بیاید دلیل نمی‌شود وزارت بهداشت به گلستان کم توجهی کند.

حق‌شناس بیان کرد: برای حفظ سلامت تمامی شهروندان از تمامی امکانات استفاده خواهیم کرد اما وزارت بهداشت نیز باید توجهی به استان گلستان داشته باشد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.