1399-04-19 12:13
864
0
69331
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص):

منابع مالی دولتی در پروژه سد نرماب هنوز تامین نشده است/اعتبار تامین شود مشکلی در پذیرش و تکمیل پروژه ها نداریم

سعید محمد گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پروژه سد نرماب تامین مالی توافق شده خود را انجام داد اما بخش اعظمی از منابع مالی دولتی هنوز تامین نشده است.

به گزارش گلستان ما، سعید محمد ؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استانداری گلستان اظهار کرد: سال هاست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به کمک دولت ها آمده است و امروز قرارگاه توانسته جای خالی کمپانی ها و پیمان کاران خارجی را پر کند.

وی افزود: بزرگترین کاری که طی چند سال اخیر انجام شده است پروژه ستاره خلیج فارس بوده که منجر به خودکفایی بنزین شد و هم چنین بیش از ۵۰ درصد حجم مخازن آب سد های کشور در سد هایی قرار دارد که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) آن را ساخته است.

محمد اذعان داشت: تاکنون ۲۹۰ کیلومتر مترو، ۴هزار کیلومتر راه آهن ، ۹۰ کیلومتر آزادراه ساخته ایم و در حوزه صنایع مس و فولاد پیشرفت های خوبی داشته ایم.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: امروز با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی تمامی پروژه های قرارگاه فعال است که اگر تامین اعتبار از سوی دولت انجام بگیرد با سرعت بسیار بیشتری پروژه ها را تکمیل میکنیم. 

وی ادامه داد: نزدیک به ۵هزار  پیمانکار در حال همکاری با قرارگاه هستند و تمام سعی خود را به کار بسته ایم تا در هر پروژه ۷۰ درصد نیروی انسانی خود را از نیرو های بومی استان ها تامین کنیم.

محمد با اشاره به این که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پروژه سد نرماب تامین مالی توافق شده خود را انجام داد اما بخش اعظمی از منابع مالی دولتی هنوز تامین نشده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به این که ارزش قراردادی که امروز منعقد خواهد شد ۱۲ هزار میلیارد تومان است، افزود: باید سعی کنیم این ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه ای که امروز منعقد می شود در حد حرف نباشد و همگی باید عملیاتی و اجرایی شود تا خدمت رسانی به مردم را تا آخرین لحظه انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بسیاری از مسائلی که امروز مدیران استان گفتند، تنها مشکلی که وجود دارد تامین اعتبار است وگرنه قرارگاه هیچ مشکلی در حوزه پذیرش و ساخت و تکمیل پروژه ها ندارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.