1399-04-12 14:36
777
0
69247
دبیرکل بنیاد هابیلیان؛

17هزار شهید ترور در کشور وجود دارد/ چکمه پوشان زمان صدام امروز کروات آزادی زده اند

هاشمی نژاد در انتقاد از برخی دولت های بعد از انقلاب نسبت به پرداختن حوادث تروریستی دشمنان در کشور ما، متذکر شد: چه قدر به این موضوع ها پرداخته ایم که چه کسی حوادث 7 تیر را بوجود آورد، چگونه نفوذ بوجود آمد.

به گزارش گلستان ما، سید محمدجواد هاشمی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش رسانه های انقلاب و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در قرارگاه عاشوراییان برگزارشد، اظهار کرد: در کشور ما جنایات تروریستی بسیار زیادی توسط آمریکایی ها و نیروهای مورد حمایت آن ها اتفاق افتاده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، خاطرنشان کرد: گروهی که ظرفیت دارد در زمان جنگ نوکر آمریکا باشد می تواند یکی از ابزارهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه اولین توطئه ترور علیه کشور ما در تاریخ 22بهمن سال 57اتفاق افتاده، افزود: اولین حادثه تروریستی در سنندج اتفاق می افتد و تا امروز ادامه دارد در بنیاد هابیلیان کتابی تهیه شده فقط برای سال 58 است حدود32ترور توسط 11گروه صورت گرفته است.

هاشمی نژاد با اشاره به 17هزار شهید ترور در کشور ما، ابراز کرد: این شهیدان با عملیات 35 گروه مسلح به شهادت رسیده اند که اگر زیاده خواهی آمریکایی ها نبود این تعداد شهدا را نداشتیم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه حدود 22سال پیش منافقین در 11کشور اروپایی همزمان به سفارتخانه های ایران حمله کردند، عنوان کرد: در استرالیا تمام وسایل را تخریب کردند و یکی از دیپلمات های ما را زدند هر کودکی می داند که سیستم های اطلاعاتی بی اطلاع نبوده اند اما کوچک ترین برخوردی با این گروه ها توسط کشور های اروپایی نشد.

وی، ادامه داد: تروریسم از ابزارهای مهم و کارآمد در کشورهای غربی علیه دیگر ملت ها است، آمریکا در یازده سپتامبر در ازای دو ساختمان دو کشور را گرفت و دو میلیون نفر را به خاک و خون کشید اما کسی نیست نسبت به این جنایات آمریکایی ها در کشور ما با آن ها برخورد کند.

هاشمی نژاد در انتقاد از برخی دولت های بعد از انقلاب نسبت به پرداختن حوادث تروریستی دشمنان در کشور ما، متذکرشد: چه قدر به این موضوع ها پرداخته ایم که چه کسی حوادث 7 تیر را بوجود آورد، چگونه نفوذ بوجود آمد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، تصریح کرد: گروهک منافقین در نبرد رسانه ای تبحر دارد، امروز جنگ رسانه و تاثیرگذاری بر افکار است نفاق از عراق به آلبانی منتقل شده است در سه شیفت 500نفری به صورت شبانه روزی در حال گسترش هستند.

وی، ادامه داد: تمام چکمه پوشان زمان صدام کروات زده اند و دموکراسی خواه شده اند در صورتی که همه این ها دستشان به خون ایرانی ها آغشته شده است.

هاشمی نژاد، ابراز کرد: جنگ رسانه ای در حال حاضر توسط همین منافقین هدایت می شود کشور ما حدود 73میلیون گوشی هوشمند دارد این فضای مساعدی را ایجاد می کند طعمه نیز خود جوانان هستند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، اظهار کرد: جنگ، جنگ واقعی رسانه است رسانه رسالت خطیری دارند، فرزندان مردم در خطر فکری هستند.

وی، گفت: دشمن و نحو تقابل او را باید یاد گرفت فرزندان اگر ندادند جنایتکاران به فراموشی سپرده نمی شوند و خود را قالب می کنند این وظیفه ما است تا کار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.