1399-04-09 13:22
2457
0
69204
قندهاری معاون اداره کل ، ایمانیان رئیس گرگان شد ؛

معاون گردشگری اداره کل و سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان منصوب شدند + تصاویر

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی گلستان جاوید ایمانیان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان گرگان شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در مراسم معارفه‌ای که به این منظور و با حضور عباس عنایت معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در اداره گرگان برگزار شد، جاوید ایمانیان به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب و از زحمات یاسر قندهاری در این سمت تقدیر و تجلیل شد.

از سوابق جاوید ایمانیان می‌توان به معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان در سال 1383 و 1396، مدیر پایگاه ملی گنبد قابوس سال 1385، مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد قابوس در سال 1395، کارشناس مسئول بناها و بافت‌های تاریخی میراث‌فرهنگی استان گلستان، مشاور مدیرکل میراث‌فرهنگی در مرمت بناها و بافت‌های تاریخی، سرپرست دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در سال 94 اشاره کرد.

در حکم انتصاب او آمده است:

«جناب آقای جاوید ایمانیان

همکار محترم

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، نظر به سوابق موثر و تجارب ارزشمند، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره شهرستان گرگان منصوب می‌گردید.

انتظار می‌رود با توجه به شرح وظایف تعیین شده، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب نسبت به انجام امور محوله و رشد و بالندگی آن شهرستان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اهتمام لازم را به‌عمل آورده، موفق و موید باشید.»

احمد تجری- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان

همچنین در مراسمی دیگر یاسر قندهاری به عنوان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان منصوب شد .

 در این مراسم که با حضور احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مسئولین واحدها و کارکنان معاونت گردشگری اداره‌کل برگزار شد، یاسر قندهاری به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

یاسر قندهاری پیش از این به‌عنوان رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان مشغول فعالیت بود.

از سوابق یاسر قندهاری می‌توان به رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های علی‌آبادکتول و گرگان اشاره کرد. او همچنین عنوان مدیر برتر در سال‌های 91، 94، 96 و 97 را در کارنامه دارد.

در حکم انتصاب او که در مراسم امروز توسط احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان به او اعطا شد آمده است:

«جناب آقای یاسر قندهاری
همکار محترم

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، نظر به شایستگی، سوابق موثر و تجربیات ارزشمند، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل منصوب می‌گردید.

انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌های خلاقانه، ایجاد مدیریت یکپارچه و برنامه‌ریزی منسجم، بازسازی و بازتوانی در حوزه گردشگری، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب اهتمام لازم را بعمل‌آورده موفق و موید باشید.»

احمد تجری- مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.