1399-04-08 14:21
2477
0
69195
گلستان ما بررسی می کند ؛

چرا مدیر عامل برق گلستان به فامیل سالاری در این اداره پایان نمی دهد؟

نگاه فامیل سالارانه داشتن در سازمان جز ضربه زدن به انگیزه های کارمندان و نارضایتی حاصل از این کارهای ناپسند فقط فقط به مردم و انقلاب ضربه خواهد زد ، لذا چرا مهندس نصیری اقدامی در جهت رفع این گونه رفتارها از خود نشان نمی دهد نمی دانیم ؟

به گزارش گلستان ما ؛ حدود دو ماه پیش بود که مطلبی در خصوص حواشی اداری اداره برق استان گلستان در این پایگاه خبری منتشر شد ، این مطلب ناظر به دخالت های گسترده طیفی سیاسی در این اداره برای جذب وابستگان نسبی و جناحی در این اداره بوده اما مدیر عامل بعد از دو ماه هنوز هیچ واکنشی در خصوص ایجاد تغییرات در این حوزه از خود نشان نداده است.

پرسنل این اداره خسته از این وضعیت به رسانه ها پناهنده شده و موضوعات اینچنینی را برای مراقبت بیشتر و حصول نتیجه از طریق رسانه پیگیری می کنند ، هفته گذشته آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا نیز از رسانه ها خواست هر کجا مفسده ای دیدند بیان کنند و از هیچ مدیری و دادگاهی نترسند چرا که قوه قضاییه پشت آنهاست لذا ما هم بنا بر رسالت خود ، به بیان این واقعیتها می پردازیم .

آنها معتقدند جعبه سیاه چنین اقداماتی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل می باشد که هدایت شده نیروهای شرق گرگان تا علی آبادکتول و اقوام نزدیک خود را در این اداره کل چینش می کنند، البته در این راه برادر یک نماینده سابق و برخی شخصیت‌های سیاسی نیز به او‌کمک می کنند.

این فرد با توجه به اینکه هیچ سابقه کاری در حوزه منابع انسانی نداشت با فشارهای دبیر خودخوانده اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان پست معاونت را گرفت ، این سیاسیون برای فشار به مدیرعامل یک جلسه در دفتر تربتی نژاد دفتر نماینده سابق گرگان و جلسه ای هم در خدمت دبیر خودخوانده بوده و اینگونه پست معاونت را تصاحب کردند.

اما این فرد بعد از انتصاب ،فردی را که پرونده سنگین مالی ، اخلاقی و رفتاری داشت و اخیرا هم حکم عزلش از تهران امده ، را به عنوان مدیر امور پرسنل منصوب کرد ، این فرد کمک شایانی برای حذف برخی کارکنان  و یا نگه داشتن برخی افراد مسئله دار اما همسو با آنها کرد.

ضعف این فرد در برخورد با کارمندان متخلف که وابستگی جناحی داشتند کاملا مشهود است مثلا وی برای رسیدگی به تخلفات پسران (غ ج)و (ی ش) که اینها یا سر کار نمی آمدند یا کار نمی کردند و خدمت به مردم را وجه مسخره بازی و خوشگذرانی خود کرده بودند اما او هیچگاه ورود و با آنها برخورد نکرد.

جالب است که افراد جذب شده از این طیف موریانه وار در ستاد و مرکز استان سازماندهی می شوند و چارت هم از طرف( ا – ا) پر می شود و مابقی در امورات درجه ۳ با تدبیر وی تبعید خواهند شد ، اینگونه چارت بستن و تشکل سازی ما را یاد اکبر طبری معاون سابق اجرایی قوه قضاییه می اندازد که چطور به ارکان مهم نظام نفوذ کرد و موریانه وار اعتماد مردم را جوید .

به هر حال نگاه فامیل سالارانه داشتن در سازمان جز ضربه زدن به انگیزه های کارمندان و نارضایتی حاصل از این کارهای ناپسند فقط فقط به مردم و انقلاب ضربه خواهد زد ، لذا چرا مهندس نصیری اقدامی در جهت رفع  این گونه رفتارها از خود نشان نمی دهد نمی دانیم ؟

اگر بپذیریم فشارهای نمایندگان قبلی مدیر عامل را تحت فشار می گذاشت ، حال که نمایندگان قبلی استان گلستان تعویض شدند و طیف جدیدی از نمایندگان انقلایی با رویکردهای مردمی روی کار آمده اند چرا مهندس نصیری رفتارخود را تغییر نمی دهد و با این گروه برخورد نمی کند ؟

چرا با فامیل بازی این مقام مسئول که باجناق بالای 40 سال خود را در حالیکه مدرک بالاتری داشت با مدرک دیپلم و به عنوان راننده وارد مجموعه کرد و الان در یکی از شهرهای اطراف رئیس دفتر می باشد ؟ بررسی های ما نشان می دهد که روابط فامیلی و بکارگیری داماد ، پسر ، دختر ، باجناق ، برادر زاده ، خواهرزاده و... در اداره برق استان دیده شده و معلوم نیست پس نقش مراجع نظارتی چیست ؟
چرا در حالیکه دوره سیاسی کاری افرادی دبیر خودخوانده به پایان رسیده اما طیف سیاسی این افراد همچنان در اداره برق استان جولان می دهند ؟ نقش حراست این وسط چیست و آیا قادر است بدون تبعیض و جانبداری این بازی قومیتی و منطقه گرایی را به جبهه شایسته گرایی بکشاند ، هر چند بخش زیادی از این آسیب ها در زمان حراست سابق باید برخورد می شد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.