1399-04-05 22:10
2974
1
69157
درخواست دادگاه علنی مدیران شهری سابق از رییس کل دادگستری؛

شهردار سابق گرگان پای میز محاکمه / آغاز رسیدگی به پرونده فرهنگسرا و زیرگذر معلم

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شهردار سابق گرگان و دو معاونش در خصوص پرونده فرهنگسرا و زیرگذر معلم توسط دادسرای عمومی‌ و انقلاب گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در هفته قوه قضاییه و با ورود سازمان بازرسی استان گلستان اولین جلسه رسیدگی به پرونده ساخت مجتمع فرهنگسرای گرگان واقع در ابتدای کمربندی غربی گرگان و زیرگذر میدان معلم پس از ماهها برگزار شد.

گفتنی است پس از انجام مراحل مقدماتی ، کیفرخواست تعدادی از مدیران سابق شهرداری گرگان از جمله شهردار سابق ، معاون اداری مالی و معاون عمرانی توسط دادستان مرکز استان گلستان صادر و روز جاری اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آنان در دادگاه عمومی شهرستان گرگان برگزار گردید .

نکته جالب توجه این پرونده وکالت یکی از بازپرس های سابق دادسرای عمومی و انقلاب گرگان(م) بعنوان وکیل مدافع مدیر ارشد مدیریت شهری است که احکام بازداشت و تعلیق برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم را صادر کرده بود .

این وکیل زمان دادستان سید مصطفی حقی بنابه دلایلی از دادسرای مرکز استان کنار گذاشته شده بود.

حسب تأکیدات آیت الله رئیسی رییس دستگاه قضایی کشور در علنی برگزار شدن دادگاه های غیر از جرایم امنیتی و شفاف سازی رسیدگی برای عموم ، فضای مجازی و رسانه ای استان گلستان و اینکه این موضوع سالها محل بحث نخبگان و فعالان حوزه مدیریت شهری گرگان بود ، انتظار می رود دکتر هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان بمنظور ارائه توضیحات لازم به مردم و مراقبت از نفوذ احتمالی برخی خواص به روند رسیدگی دادگاه مذکور را علنی و با حضور اصحاب رسانه برگزار نماید.

امیدداریم در دوران تحول قوه قضاییه و همزمان با رسیدگی به پرونده های بزرگ در سطح ملی و شروع مبارزه با ویژه خواری و عدم مصونیت قضایی برای هیچ یک از مسوولان و ضرورت پاسخگویی به عملکرد خویش ، دستگاه قضایی استان گلستان مانند قبل سربلند از این آزمون بیرون بیاید تا مردم گرگان بدانند چه کسی مقصر اصلی ترافیک های سرسام آور و هدر رفت بهترین منابع مالی و ملکی شهرداری گرگان شده است .

بزودی مستنداتی از کیفرخواست مدیران سابق شهرداری و نتایج بازرسی های بعمل آمده از اتهامات متهمین توسط این پایگاه خبری تحلیلی به سمع و نظر مردم شهید پرور استان خواهد رسید .

انتهای پیام‌/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.