1399-03-20 11:19
922
0
68938
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سپاه نینوا در کنار کارآفرینان استان قرار دارد/شهید قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه ها ، سازمان ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ جشنواره مالک اشتر و مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی سپاه گرگان با حضور فرمانده سپاه نینوا و جمعی از مسئولان شهرستان برگزارشد.

سردارعلی ملک شاهکوهی ؛ در جشنواره مالک اشتر سپاه گرگان و مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی سپاه شهرستان گرگان اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب ما بود چراکه گوش به فرمان ولی و امام جامعه حرکت می کرد.

وی افزود: جریان انقلاب خواه و ناخواه بازگشت ندارد و به نقطه ۴۰ سال پیش باز نخواهد گشت و با قدرت به پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: این مسیر و این جریان ادامه دارد و همه در این راه مورد آزمون قرار می گیرند و چه بسا باشند برخی که در این راه سرخورده شوند و به انحراف روند اما در هر صورتی خللی در جریان انقلاب ایجاد نخواهد شد.

وی تاکید کرد: رسالت ما این است که امام جامعه خود را تنها نگذاریم و همه بدانند در تمام عرصه ها سپاه و بسیج در کنار مردم هستند چون اعتقاد ما این است فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

ملک شاهکویی بیان کرد: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه ها ، سازمان ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.