1399-03-15 09:33
589
0
68875
رستمانی عنوان کرد:

به بهانه سازندگی پا روی دیدگاه‌های مردم‌گرایانه امام(ره) گذاشتند/شکاف معنا دار فقیرو غنی نتیجه تحریف مبانی‌فکری امام راحل است

کارشناس سیاسی با تشریح مصادق تحریف خط امام(ره) گفت: به بهانه سازندگی پا روی دیدگاه های مردم گرایانه امام(ره) گذاشتند لذا شکاف معنا دارد فقیرو غنی نتیجه تحریف مبانی فکری امام راحل است.

به گزارش گلستان ما؛ مسلم رستمانی با اشاره به تحولی که انقلاب خمینی در دنیا ایجاد کرد، به خبرنگار ما گفت:  بزرگترین ایجاز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایجاد تحول بنیادین در افکار و اندیشه آحاد ملت بر اساس مبانی مکتب اسلام بود.
وی افزود:  در روزگاری که جامعه در سیطره کامل رژیمی بود که همه همّ و غمّش معطوف به جلب حمایت غرب بود . امام (ره) توانست با تکیه بر قدرت مردمی در مصاف با عَمَله و ظَلَمه استکبار، پایه گذار جامعه ای نوین بر مدار دین در عصری که تئوری پردازان غربگرا و شرق باور آن را مخدّر جوامع معرفی میکردند ، شود .
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: استمرار منویات معمار منیر انقلاب توسط خلف صالحش رهبر معظم انقلاب در بیش از سه دهه از فقدآن راحل تجلّی یافت. امروز سکاندار انقلاب با اِشراف بر امور بر اساس و موازات تغییر در سبک زندگی و نیاز روز جامعه هدایت هوشمندانه را با دقت ادامه میدهد .

رستمانی به بیان مصادیق تحریف خط امام  در کشور پرداخت و یادآورشد:  هنوز چند صباحی از رحلت جانسوز مقتدای پرفضیلت انقلاب نگذشته بود که برخی سیاستمداران که سابقه انقلابی در کارنامه خود داشتند و در مصادر امور بودند مبادرت به تحریف مبانی فکری امام ره کردند !.

وی اضافه کرد: به موزه سپردن افکار امام( ره )، گرایش به زندگی اَشرافی ، سپردن امور اجرایی و تقنینی به افرادی که به بهانه سازندگی و شتاب دادن به چرخش چرخ های اقتصاد ، از روی اقشار مستضعف عبور کردند و در رسیدن به اوج ، چشم بستند و پا روی دیدگاه های مردمگرایانه امام( ره) نهادند که ماحصل و خروجی آن شکاف و فاصله معنادار  فقیر و غنی شد .

رستمانی تاکیدکرد: در طی چندین دوره حاکمیت نحله های دگراندیش ، استیلای فرهنگ غربی ، مسخ ارزش ها، تلاش در دورنگهداشتن نسل جوان از مبانی فکری امام و انقلاب ، بسط و گسترش فرهنگ اباحه گری ، بی تفاوتی به آرمانهای شهدا ، تغییر در سبک زندگی به سبک غربی ، رقابت در انباشت ثروت با استفاده از رانت سیاسی و روابط آشکارجناحی ، حقوق های نجومی، اختلاس و قس علی هذا که برای جلوگیری از این بدعتها ، بازگشت به ریل انقلاب و منویات امام (ره) با تاسی باورمندانه از مقام معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ، نیاز ضروری است .

وی متذکرشد: علیرغم‌ این بدعت ها و تلاش گسترده جریان استحاله در راستای تغییر ذائقه در آحاد مردم بویژه نسل جوان ، مردم با انتخاب چهره های انقلابی در خانه ملت ، نارضایتی خود از وضع موجود را نشان دادند .

کارشناس سیاسی با اشاره به نقش مجلس در جلوگیری از انحرافات، بیان کرد: مردم با برنامه ریزی های دلسوزانه ، جبران مافات کنند تا بار دیگر بارقه امید در قلوب جریحه دار از بیعدالتی ها که ره آورد حاکمیت غربگرایان بود ، دمیده شود و مردم حلاوت خدمت بی منت خدمتگزاران خدوم و بی ادعا را بچشند .
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.