1399-03-10 14:40
1492
0
68824
با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی برگزار شد؛

مراسم تکریم سردار معروفی فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان

مراسم تکریم سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی در حسینیه سپاه نینوا استان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم تکریم سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی در حسینیه سپاه نینوا استان برگزار شد.

سردار علی ملک شاهکوهی؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم سردار حسین معروفی اظهار کرد: همه جامعه استان کرمان را به یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می شناسند، عمل به تکلیف بدون محافظه کاری و از خود گذشتگی بی بدیل از خصوصیات بازر شهید سلیمانی بود، امروز لباس پاسداری از اسلام و انقلاب بر تن ماست و ما تکلیف و رسالتی مهم برعهده داریم و باید تا پای جان برای صیانت از آرمان های انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: امروز در خدمت برادر عزیز و گرانقدری هستیم که لباس خادمی سپاه ثارالله استان کرمان را به تن کرده است و برای برادر عزیزم حاج حسین معروفی گرانقدر آرزوی توفیق روزافزون دارم و موفقیت ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

سردار معروفی در استان گلستان برای ما سردار دلها بود

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا دراین مراسم تکریم اظهار کرد: سردار گرانقدرمان حسین معروفی در استان گلستان برای ما سردار دلها بود و همگی ما صمیمانه او را دوست داشتیم، مردم در مدت زمان خدمت ایشان در گلستان ؛ فرمانده سپاه را به معنای واقعی کلمه در کنار خود دیدند.

وی افزود: خدا هم کاری کرد که سردار معروفی به استان کرمان برود و همجوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شود که در قلب همه ما جای دارد.

حجت الاسلام رعایتی اذعان کرد: سردار معروفی تا جایی که توان داشت در حوزه ها و عرصه های مختلف مخصوصا حوزه وحدت و تقریب مذاهب و اقوام در استان کوشید و تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار بست و من از ایشان بابت همه زحماتش تشکر میکنم و از این مجاهد گرانقدر میخواهیم در اولین زیارت از مرقد مطهر شهید سلیمانی نائب الزیاره ما هم باشد.

نوکری مردم در زمان خدمت سردار معروفی قوت والایی گرفت

حاج آخوند میرزا علی؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا نیز در این مراسم اظهار کرد: باید خداوند متعال را به واسطه وجود خدمتگزارانی صدیق همچون سردار معروفی و سردار ملک شاهکوهی شکر کرد و همه ما باید به این عزیزان افتخار کنیم.

 وی افزود: فرهنگ ارائه خدمت یا به تعبیر خود سردار معروفی نوکری مردم در زمان خدمت ایشان قوت والایی گرفت و همه ما باید بکوشیم همچون شهید سلیمانی ، یار دیرینش سردار معروفی و سردار ملک خادم همیشگی مردم باشیم.

آخوند میرزاعلی ادامه داد: در جریان سیل سال گذشته به چشم دیدم مجاهدان دفاع مقدس به جنگ با سیلاب رفتند و خودم شاهد تلاش های شبانه روزی سردار معروفی در ماجرای سیل بودم. و برای ایشان در استان کرمان هم آرزوی توفیق روزافزون دارم تا بتوانند خادم موفق برای مردم دیار شهید سلیمانی باشند.

خدماتی که سردار معروفی در گلستان ارائه کردند ماندگار است

هادی حق شناس؛ استاندار گلستان هم در مراسم تکریم سردار معروفی ؛ فرمانده سابق سپاه نینوا اظهار کرد: شاید تغییر فرمانده سپاه استان مصداق بیت "صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت " باشد.

وی ادامه داد: هریک از ما مدتی مسئولیتی را به دوش می کشیم و بعد از گذشت زمان آن را به اتمام می رسانیم اما مهم است ببینیم بعد از ما منشی ماندگار به جای گذاشته ایم یا نه؟.

حق شناس افزود: سردار معروفی با خدمات فراوانی که در این مدت داشتند منشی ماندگار و خاطراتی به یادماندنی رقم زدند. جغرافیای فکری ایشان یک جغرافیای محدود سرزمینی نبود ایشان دیدگاهی فراسرزمینی، فراحزبی و فراجناحی داشتند که نشان می داد ایشان واقعا از بچه های شهید حاج قاسم سلیمانی اند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خدماتی که سردار معروفی در گلستان ارائه کردند ماندگار است و من مطمئنم سردار ملک شاهکوهی راه ایشان را ادامه خواهند داد و با قوت پیش خواهند رفت.

قول خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای حضور در جمع مردم گلستان

سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه ثار الله کرمان و فرمانده سابق سپاه نینوا در این مراسم اظهار کرد: استان گلستان را وطن سوم خودم قرار داده ام و حضور امروز من در میان شما برادران عزیز از سر دلتنگی است و حامل ابلاغ سلام و ارادت خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شما هستم ، ۵ شنبه هفته گذشته خدمت خانواده شهید سلیمانی بودم و ذکر خیر مردم عزیز این استان بود.

وی افزود: خانواده شهید به من قول دادند بعد از عادی شدن شرایط کرونا و رفع محدودیت ها در جمع شما حاضر شوند.

وی ادامه داد: هر وقت توفیق پیدا کردم و بر مرقد مطهر شهید سلیمانی حاضر شدم نائب الزیاره همه شما بودم چراکه هیچگاه محبت مردم گلستان به حاج قاسم را فراموش نخواهم کرد و همینجا و از همین تریبون اعلام میکنم خادم شما و کاروان های زیارتی استان گلستان در گلزار شهدای کرمان هستم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.