1399-03-10 09:28
1564
0
68812
براساس گمانه زنی های فضای مجازی؛

توقف قطار تغییر ۵ فرماندار گلستان در ایستگاه اول!

درست در زمانی که تصمیم بر این بود که بدنه مدیریتی استان گلستان با تغییرات همراه شود؛ با مخالفت نمایندگان و برای جلوگیری از القای اینکه تغییر فرمانداران با چراغ سبز آنها انجام می گیرد؛ قطار تغییر ۵ فرماندار گلستان در ایستگاه مبدا متوقف شد.

به گزارش گلستان ما، اوایل خردادماه امسال در فضای مجازی اسم پنج فرماندار گلستان و برخی مدیران استانی که در لیست تغییرات استاندار گلستان قرار داشتند منتشر شد.

این تغییرات با روی کارآمد نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گلستان همزمان شده بود و براساس تحلیل های سیاسیون در فضای مجازی، نمایندگان گلستان حق‌شناس را از این اقدام منصرف کردند تا در جامعه القا نشود که این اقدامات توسط نمایندگان و با چراغ سبز آن‌ها در حال انجام است.

اما از این بین برخی کانال های تلگرامی فضای مجازی شهرستان گالیکش خبر از کنسل شدن تغییر و تحول در فرمانداری این شهرستان دادند که براساس آن قرار بود علی اصغر میرزایی با سمت فرمانداری گالیکش خداحافظی کند.

به ادعای این کانالهای تلگرامی، بیشتر گروه‌های سیاسی گالیکش تمایلی به ماندن میرزایی ندارند و به گفته آن‌ها، گالیکش با وجود داشته‌های نیروی انسانی توانمند خود، تاکنون از فرمانداران غیربومی به توسعه نرسیده است و باید گزینه بومی توانمند عهده‌دار این مسئولیت شود و  برخی دیگر از سیاسیون این شهرستان بر این باورند که میرزایی تاکنون توفیقی در ساری و جاری سازی خرد جمعی و استفاده از توانمندی نخبگان گالیکش نداشته است و این مهم آسیب بزرگی در این شهرستان است و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.