1399-03-08 11:06
1140
0
68802
دبیر مجمع نمایندگان گلستان در گفت و گو با گلستان ما :

در خصوص منطقه آزاد با شورای نگهبان صحبت داریم / مجلس یازدهم جوان و انقلابی است / با دولت همکاری می کنیم/ مجمع نمایندگان گلستان همدل هستند

رحمت الله نوروزی گفت: در خصوص منطقه آزاد اینچه برون حتما با شورای نگهبان باب گفت و گو را باز خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.

به گزارش گلستان ما ؛ دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان صبح امروز پنجشنبه هشتم خرداد ماه در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد : استان گلستان متعلق به همه افرادی است که در این زندگی می کنند ، همه باید تلاش کنند تا عقب ماندگی های استان جبران شود.

نوروزی افزود : ما در نشست با استاندار هم گفتیم آماده همه گونه همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف نظام و‌منویات مقام معظم رهبری و توسعه استان هستیم.

وی تصریح کرد : الحمدلله مجلس جوان ، با انگیزه و انقلابی تشکیل شده است و می توان به اینکه امیدوار بود.

نوروزی اضافه کرد : مجمع نمایندگان همدل در استان تشکیل شده و اولویت های بسیار خوبی را تا بحال تدوین و پیگیری کرده است که می توان به بحث گردشگری آشوراده ، راه آهن ، پتروشیمی ، منطقه آزاد و غیره اشاره کرد.

نمانده علی آباد کتول بیان کرد : در خصوص منطقه آزاد اینچه برون حتما با شورای نگهبان باب گفت و گو را باز خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.

نوروزی خاطرنشان ساخت : آشوراده کیش شمال است اما چرا باید مخروبه باشد ؟

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به نیروی انسانی استانی داریم تاکید کرد : سعی ما در نشست ها با مسوولان ملی این بود که مدیران مطرح استان حتما تقویت شوند.

وی یادآور شد : باید برندهای ملی استان گلستان نظیر بسکتبال گرگان ، اسبدوانی گنبد ، جنگل های مینودشت ، درازنو ‌و ‌جهان نما و این موارد معرفی شوند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان درخواست کرد : رسانه های استان به کمک‌مجمع نمایندگان استان بیایند و در معرفی استان گلستان و توسعه استان کمک کنند.

نوروزی بیان داشت : پایه اشتغال و اقتصاد استان کشاورزی است و‌ توسعه روستایی از اولویت های جدی ما می باشد.

وی گفت : گلستان به لحاظ سرمایه گذاری ضعیف است و بایستی هلدینگ های سرمایه گذاری به گلستان بیایند و در صنعت و پروژه های استان سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.