1399-03-03 13:59
870
0
68754
جانشین سپاه نینواگلستان:

شهدای فتح خرمشهر یاریگر ما در راه انقلاب هستند/ نصرت الهی در آزادسازی خرمشهر نمایان شد

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: آزادسازی خرمشهرها را عملی خواهیم کرد، لذا حرکت با نیت الهی مورد عنایت خداوند قرار خواهد گرفت و شهدای عملیات بیت المقدس هم یاریگر خواهند بود.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ سیدموسی حسینی در سالروز آزادسازی خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: خرمشهر نماد مقاومت است که در این مقاومت دست نصرت الهی نمایان شد.

وی افزود: امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ پیروزی که محصول مقاومت مبتنی بر ایمان، ولایت مداری و وحدت مستحکم است.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که خرمشهر ها در پیش استف تصریح کرد: خرمشهر گاه محصور فرهنگی، گاه محصور سیاسی و البته از ابتدای انقلاب محصور اقتصادی است و برای آزادی آن باید برابر الگوی فتح خرمشهر اقدام و عمل کرد و باید قوی شویم.

وی بیان کرد: در راه جهش تولید و حمایت از کالای داخلی و مبتکران باید با محوریت ایمان، روحیه انقلابی و حفظ وحدت و بر مدار تدابیر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای پیش رفت و خرمشهرها را باید تشخیص داد و بر مبنای آرایش دشمن عملیات را طراحی و عمل کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این مبارزه مدیران و فرماندهان میدانی باید باتقوا، مومن، پاک دست، ساده زیست و مردمی و درد آشنا و دشمن شناس و با ارادهای پولادین باشند.

جانشین سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: شهدای آزادسازی خرمشهر نظاره گر ما هستند که چگونه پیام مولا را در آزادسازی خرمشهرها عملی خواهیم کرد، یقیناً حرکت با نیت الهی مورد عنایت خداوند قرار خواهد گرفت و شهدای عملیات بیت المقدس هم یاریگر خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.