1399-02-31 16:04
744
0
68719
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

راهپیمایی فیزیکی روز قدس در گلستان برگزار نمی شود / فضای مجازی بستر مناسب برای ترویج شعائر روز قدس

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی با توجه به تدبیر ستاد مبارزه کرونا در برخی از استان ها که وضعیت سفید هم داشتند به جهت پرهیز از شیوع کرونا راهپیمایی در هیچ نقطه ای از کشور برگزار نشود.

احمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، گفت: یکی از برنامه هایی که در 40 سال گذشته جزو  ارکان اصلی انقلاب بود راهپیمایی روز جهانی قدس است که مردم ایران به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقدام به راهپیمایی عمومی می کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شرایط ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی با توجه به تدبیر ستاد مبارزه کرونا قرار شد چند طرح از ناحیه مردم وانقلابیون ارائه شود اما به دلیل اینکه این ویروس شیوع پیدا نکند تدبیر نظام و سران این شد در برخی از استان ها که وضعیت سفید هم داشتند به جهت پرهیز از شیوع کرونا راهپیمایی در هیچ نقطه ای از کشور نه به صورت فیزیکی و نه خودرویی برگزار شود.

وی، افزود: در همان روز در ساعت مشخص رهبرانقلاب به طور متمرکز به نیابت از مردم ایران سخن خواهند گفت و محورهای اصلی روز قدس را اعلام می کنند.

احمدی با بیان اقدامات بصیرتی شورای هماهنگی، ابراز کرد: اقدام دیگر بصیرتی و نرم است که قرار شد از طریق رسانه ها ترتیب داده شود و کارهای فرهنگی تهیه شده در این فضا برای نسل نو تبلیغ و ترویج شود البته در شهرهایی که وضعیت سفید دارند ائمه جمعه یکی از خطبه های خود را به این مسئله مهم اختصاص می دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلست، اظهار کرد: در سطح شهر بنرهای تبلیغاتی روز قدس نصب می شود و محورهای فرمایشات رهبری نیز به صورت زنده از طریق کانال های مجازی و رسانه های رسمی منعکس داده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.