1399-01-11 14:18
2586
0
67984
یادداشت سردبیر :

گروکشی از علاقه مردم توسط سازندگان پایتخت

صدا و سیما نیز به عنوان ناظر و کارفرما پروژه پایتخت وظیفه دارد که بر آن نظارت کند و آن را مطابق استانداردهای و شرایط فرهنگی کشور قرار دهد ، همانطور که یک کارفرما در ساخت یک ساختمان ایده های ذهنی مالک را در نظر می گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛  جواد عموزاد، مدیر مسوول و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما طی یادداشتی نوشت :

طرفدار سرسخت سریال پایتخت هستم و حتی تکرار آن را نیز بارها به تماشا نشسته ام ، بدون اغراق باید گفت که در میان سریال های ایرانی جزو بهترین هاست و اینکه توانسته میلیونها بیننده در داخل و خارج از کشور را پای تلویزیون بنشاند کار بزرگی کرده است، هر چند باید اقرار کرد که پایتخت ۶ به نسبت قبلی ها افت شدید کرده است.

اما همه این دلایل و خصوصیات خوب باعث نمی شود محسن تنابنده که فعلا همه‌کاره این سریال هست بخواهد از علاقه مردم گروکشی کند و با تیغ سانسور به صدا و سیما بتازد که چرا برخی بخش ها را حذف کرده است.

همه می دانیم وقتی قرارداد پروژه ای بین دو نفر یا دو نهاد بسته می شود بخشی به نام نظارت وجود دارد ، صدا و سیما نیز به عنوان ناظر و کارفرما پروژه ساخت سریال پایتخت وظیفه دارد که بر این سریال نظارت کند و آن را مطابق استانداردهای و شرایط فرهنگی کشور قرار دهد ، همانطور که یک کارفرما در ساخت یک ساختمان ایده های ذهنی مالک را در نظر می گیرد.

آقای تنابنده ! قرار نیست هر چیزی که در ذهن شماست به خورد مخاطب داده شود و چون درونمایه طنز دارد مرزهای ادب و توهین را نیز پشت سر بگذارد و هیچ کس هم به شما چیزی نگوید .

پس بی جهت علاقه مردم به این سریال را گروگان نگیرید و به این بهانه صدا و سیما را مورد هجمه قرار ندهید چرا که زمان انعقاد قرارداد پذیرفتید که این سازمان بر این پروژه نظارت کند و این حق قانونی این سازمان هست.

نگارنده اگر چه به خیلی از رویکرد ها و برنامه های صدا و سیما نقد دارد اما در این قضیه معتقد است که آقای تنابنده از عواطف و علاقه مردم به این سریال سواستفاده می کند و می خواهد سانسور برخی از بخش‌های این سریال را به گردن صدا و سیما بیندازد و در واقع به نوعی آن را تخریب می کند.

همان صدا و سیمایی که باعث معرفی و شهرت وی و امثال وی شده و معلوم نیست تا کی باید شاهد چنین رویه های باشیم که یک نفر از گرده صدا و سیما بالا برود بعد به ساحت آن چنگ بیندازد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.