1399-01-10 15:39
1149
0
67971
یک کارشناس امنیتی در گفت و گو با گلستان ما :

در حال تجربه جنگ جهانی بیولوژیک هستیم / کشتن حجاج در منا با سلاح بیولوژیک بود/ دولت از تحویل دادن جنازه ها خودداری کند

یک کارشناس امنیتی گفت : کشته شدن حجاج ایرانی و خارجی در منا نوعی از ویروس های مسموم کننده بیولوژیک بود ، در حادثه منا کسی لگد نخورد و جایی از بدنش هم شکسته نشده بود ، همه از حال رفته بودند و این یک جنگ بیولوژیک بود .

به گزارش گلستان ما ؛ جعفر گرزین کارشناس امنیتی ، فرماندار گرگان و از فرماندهان سابق سپاه در استان گلستان در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : در این روزهایی که به مناسبت اعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز را جشن گرفتیم ، امسال پاسداران ما سوگوار از دست دادن سپهبد شهید سلیمانی هستند ، جامعه ما نیز به خاطر پرکشیدن مظلومانه برخی پرستاران و پزشکان غمگین است .

گرزین در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت : این طرح یا همان قرنطینه در معنی لغوی به معنای مانع تردد عابرین و مسافرین در زمان شیوع بیماری های کشنده مانند وبا ، آبله و طاعون است که در برخی کشورها نظیر ایران در زمانهای قدیم نیز اجرا شده و در فرهنگ لغت نیز به همین معنا آمده است ، اما در کلاس های نظامی و مدیریت بحران به معنای ایجاد محدودیت هاست که متاسفانه فرمانداران و بخشداران ما را آموزش نمی دهند تا بدانند در این مواقع چکار کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران دنیا دروغ می گویند که سیاست برای اقتصاد نیست ، تصریح کرد : در دنیای امروز سیاستمداری مثل ترامپ راحت می گوید مردم برای من مهم نیستند و اقتصاد مهم است ، ما بعد از جنگ جهانی دوم داریم یک جنگ جهانی بیولوژیک را تجربه می کنیم .

فرماندار اسبق گرگان خاطرنشان ساخت : اولین تجربه جنگ بیولوژیک سارس بود که همزمان با حمله آمریکا به عراق توجه مردم دنیا را به چین جلب کرد ، این جنگ بیولوژیک هم به چین ضربه زد و هم سود کلانی به جیب صهیونیستها رفت .

کشته شدن حجاج در منا بخاطر سلاح بیولوژیک بود

این کارشناس امنیتی در ادامه در پاسخ به سوال که چرا آمریکا به کرونا گرفتار شد، افزود : مدیریت دنیا دست روچیلدها و صهیونیست هایی که دارند دنیا را با طرح های مختلف آزمایش می کنند ، حادثه منا و کشته شدن حجاج ایرانی و خارجی نوعی از ویروس های مسموم کننده بیولوژیک بود ، در حادثه منا کسی لگد نخورد و جایی از بدنش هم شکسته نشده بود ، همه از حال رفته بودند و این یک جنگ بیولوژیک بود .

اسرایل کمترین آسیب را در جنگ بیولوژیک می بیند چون خودش عامل است

گرزین اضافه کرد : اسراییل در این زمینه مطلع ترین است و کمترین آسیب را می بیند ، ما باید تشکر کنیم از سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح که پزشکان بدون مرز که جاسوس بودند را از کشور بیرون کرد.

وی گفت : در ووهان چین شهری که به اندازه تهران بزرگ بود و جمعیت داشت را قرنطینه کردند و ارتش و نیروهای مسلح وارد میدان شد .

گرزین در خصوص تاریخچه این طرح بیان کرد : در زمانهای قدیم سال 43 در منطقه خودمان نیز بیماری سختی پیدا شد و ما به همراه خانواده می خواستیم از شاهکوه به قرن آباد بیاییم که در روستای قزلق جلوی ما را گرفتند ، الان هم چنین کاری بکنند و جلوی مسافرین را بگیرند .

دولت از تحویل دادن جنازه ها به خانواده ها خودداری کنند

وی ادامه داد : در آن واقعه ما یادم می آید که جنازه عمه من و تعدادی دیگر را بردند زیر زمین های آق قلا سوزاندند و اثری از آنها پیدا نشد ، الان هم من معتقدم باید دولت از تحویل دادن جنازه ها به خانواده ها خودداری کنند چرا که در یکی از روستاهای اطراف گرگان پلمپ یکی از جنازه ها توسط فرزندش باز شد ، آهک را کنار زدند و جنازه را شستشو دادند و این بی مبالاتی است باعث شیوع بیماری می شود .

این کارشناس مسائل امنیتی و استراتژیک بیان کرد : قبرستانهای ما داخل شهر است و این ممکن است دردسر بشود ، این موارد باید در اختیار دولت باشد و می توانند به جهت حفظ سلامت جنازه را به خانواده تحویل ندهند .

حاضرم خودم ایست و بازرسی بایستم

گرزین تاکید کرد : دولت یک سال دیگر می رود ولی نظام می ماند لذا همه باید همکاری کنیم ، ما باید از نیروی انتظامی حمایت کنیم ، اگر از من بخواهند من هم می روم ایست و بازرسی می ایستم ، از مامورین انتظامی می خواهم با مردم مهربانی کنند اگر کسی سیلی هم زد ، دست او را ببوسند و به روی مردم اسلحه نکشند ، ما چین و فرانسه و آمریکا نیستیم ، ما ایران اسلامی هستیم .

وی ادامه داد : استاندار ما باید به میدان بیاید و اجازه تردد به مسافرین و خودروها را ندهند ، گرگان را شهر بدون بوق و فرهنگ و همزیستی مسالمت امیز و شهر شادی می گویند ، لذا باید با مردم صحبت بشود تا قوانین را رعایت کنند .

گناه کشته شدن مردم در اثر کرونا به گردن رئیس جمهور است

فرمانده اسبق سپاه گرگان با اشاره به برخی خصوصیات فکری رئیس جمهور گفت : او حاضر نیست برگ برنده ای دست سپاه باشد ولو اینکه آن موضوع به ضرر مردم تمام شود ، من گناه کشته شدن مردم در قضیه کرونا را گردن ایشان می دانم ، ای کاش ظاهری هم می شد ، لباس پرستاران و پزشکان را می پوشید و به میان انها می رفت و از آنان دلجویی می کرد ، کاری که پوتین رئیس جمهور روسیه کرد ، غیرت دینی ایشان به اندازه غیرت ملی پوتین هم نشد که رفت میان کادر درمانی .

گرزین یادآور شد : بعد از دستور آقا رئیس جمهور باید دستور قرنطینه را می داد ولی ایشون گفتند قرنطینه نداریم ، به عنوان کارشناس میگم بدترین حرف را زد ، در چین ارتش وارد شد ، درها را تخته کرد ، مغازه ها و کسب و کارها را لیست کردند و هر کس غیر ضروری بیرون می آمد با تیر می زدند ، اینطور شد که یک شهر میلیونی را کنترل کردند .

موج دوم کرونا به نظر من موج فریدون است

وی بیان داشت : موج دوم کرونا به نظر من موج فریدون است ، همان کسانی که به سراسر کشور رفتند و با خودشان بیماری را به تهران آوردند  ، مردم حرف گوش می کنند نیروهای نظامی ما مثل ترکیه نیستند ، رضاخانی نیستند ، بچه های همین مملکت و برادران ما هستند .

فرماندار اسبق گرگان تصریح کرد : غربالگری در کشور ما جدی گرفته نشد باید مردم را دعوت می کردند و با فاصله این کار را انجام دادند ، وزارت خارجه ضعیف وارد شد ، ما در ارتباط با آمریکا طلبکاریم باید پول ما را می دادند و اینها برای ما سوال است که چرا در زمینه خارجی اینقدر با موضع ضعف وارد شدیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.