1399-01-10 15:00
1765
0
67969
رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان در گفت و گو با گلستان ما :

شهید دکتر عباسی تربیت شده مکتب امامین انقلاب بود / او در روز پاسدار مدال شهید سلامت را از اربابش گرفت

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان گفت : شهید مدافع سلامت دکتر عباسی از تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و ادامه دهندگان راه مقدس شهیدان بود.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر علیرضا خواجه شاهکویی رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان ظهر امروز یکشنبه 10 فروردین ماه در گفت و گو با این پایگاه خبری در خصوص شهادت دکتر عبدالله عباسی از اساتید بسیجی استان گلستان گفت : در شرایط بحرانی و کمک به حل مشکلات، چشم و امید مردم عزیز کشورمان به تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و ادامه دهندگان راه مقدس شهیدان است.

دکتر خواجه شاهکویی افزود : شهید راه خدمت و مدافع سلامت، شهید بزرگوار دکتر عبدالله عباسی یکی از این تربیت یافتگان بود که با قدرت ایمان خود و در تمام طول زندگی لحظه ای از خدمت به مردم دریغ نمی کرد.

وی تصریح کرد :  به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و خلق ارزش های آن است که در  روستای "تاش" چهره ی مردی نیکوصفت چون "حسن ملا"  پدر شهید بزرگوار  دکتر عبدالله عباسی طلوع دارد و در برپایی آیین پرصلابت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علیرضای جوان و رشیدش به شهادت می رسد و در عرصه ولایت مداری دو فرزند دیگر در کسوت پاسداری به خدمت مشغول می شوند‌.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان خاطرنشان کرد :  انقلاب اسلامی در دامنش جوانانی را تربیت نمود که برادر عزیزمان شهید مدافع سلامت دکتر عبدالله عباسی از آن جمله اند.

خواجه شاهکویی اضافه کرد : دکتر عبدالله عباسی  در اوایل دهه شصت برای خدمت صادقانه به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی لباس مقدس سپاه به تن می کند و در همان سال های اولیه ورود به سپاه و برای دفاع از کیان کشور و لبیک به ندای حضرت امام راحل راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل میشود و

وی بیان داشت : در سال ۶۴ بخاطر علاقه مندی خدمت به مردم در حوزه پزشکی و  با گذراندن مدارج عالی پزشکی (بیماری های عفونی) دست و دلش به کار و خدمت مشغول میشود و از جهت مدیریتی به عنوان  ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان درد و سختی های مدیریت جهادی را تحمل کرد ، شهید دکتر عبدالله عباسی یکی از خادمین گمنام به امام حسین (ع) بود که در نزدیکی بین الحرمین به زوار آقا به اتفاق دیگر بزرگواران عرصه سلامت خدمت خالصانه میکردند‌.

این استاد بسیجی گفت : اینک پس از سال ها خدمت صادقانه در روز سوم شعبان، میلاد نور و روز پاسدار در مسیر پاکسازی ویروس از جان مردم، مدال ایثار و خدمت را ان شاءالله از اربابش دریافت کرد و به سوی منزلگه حقیقی پرواز نمود ، روحش شاد باشد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.