1399-01-07 11:10
734
0
67933
فرماندار گرگان در گفت و گوی تفصیلی با گلستان ما :

اتمام طرح غربالگری گرگان در کمتر از 10 روز دیگر/ جهش تولید از شهرک های صنعتی شروع شود/ در انتخابات مجلس کاملا بی غرض عمل کردم

فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: کشورهای مدعی اروپایی و غربی با مواجه با کوچکترین بحرانی دچار مشکلات اساسی شده و مدیریت اوضاع از دستشان خارج می شود و حتی به خود رحم نمی کنند و از یکدیگر به صورت آشکار دزدی می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد حمیدی، فرماندار شهرستان گرگان و آقلا در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در رابطه با تحقق شعار سال اظهار کرد: صنایع و تولیدکنندگانی که در حال حاضر دچار توقف تولید شده و در رکوداند و یا دچار کاهش ظرفیت تولید شده اند در مرحله اول باید مورد توجه قرار گیرند و در جهت رفع مشکلات و موانع آنها حرکت کنیم.

حمیدی افزود :  در اولویت بعدی به حل مشکل سرمایه گذاران جدید باید پرداخت که اکثرا در بحث تهسیلات بانکی نیاز به مساعدت دارند.
جهش تولید از شهرک های صنعتی باید شروع شود

باید نگاه مان به درون باشد

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: طبق فرمایش رهبری برای جهش تولید نیاز است که ما اساس کار را بر مبنای اقتصاد مقاومتی قرار دهیم و نگاهمان به درون باشد و مسائل علمی و کمک به دانش بنیان بودن واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد تا کالایی تولید شود که علایق و سلایق مصرف کنندگان حال حاضر داخلی کشور را پوشش دهد.

او اضافه کرد: ما باید در جهش تولید به دنبال بالفعل کردن کلیه پتانسیل های کشور از قبیل نیروی انسانی، صنایع و معادن، فن آوریها و تکنولوژی و غیره باشیم، ما در شهرستان گرگان باید جهش تولیدی در شهرکهای صنعتی داشته و روانسازی و تسهیل فرایندهای حمایتی را از تولیدکنندگان مان افزایش دهیم.

اروپایی های به یکدیگر رحم نمی کنند

حمیدی با اظهار تعجب از عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی در زمینه ویروس کرونا گفت: در همین بحث ویروس کرونا متوجه شدیم که کشورهای مدعی اروپایی و غربی با مواجه با کوچکترین بحرانی دچار مشکلات اساسی شده و مدیریت اوضاع از دستشان خارج می شود و حتی به خود رحم نمی کنند .

وی اضافه کرد : اروپایی ها از یکدیگر به صورت آشکار دزدی می کنند که این ماهیت حقیقی آنهاست به طوری که ماسک را یک کشور خریداری کرده و کشور دیگر در راه مقصد آن را سرقت می کند! اما در کشور ما مردم، خیرین، بسیجیان و دیگر اقشار جامعه پای کار آمدند و با کرامت این کالاها را در بین جامعه توزیع کردند.

فعال شدن 120 نفر در طرح غربالگری گرگان

وی در مورد پیشرفت طرح غربالگری در شهرستان گرگان اظهار داشت: طرح غربالگری توسط مراکز بهداشتی در شهر و روستا انجام می شد و در حال حاضر بسیج نیز به کمک انجام این طرح آمده است و با دستور استاندار دستگاه های اجرایی نیز وارد کار شده اند .

فرماندار گرگان اذعان کرد : در حال حاضر 120 نفر در این طرح فعال هستند که با اضافه شدن آموزش پرورش هم این طرح طی10 روز آتی انشاالله به اتمام خواهد رسید.

طرح غربالگری در گرگان تاکنون 6 درصد پیشرفت داشته است

وی ادامه داد: همچنین خانواده ها می توانند با شماره تلفنی که اعلام شده است تماس گرفته و به پر کردن فرم الکترونیک خود کمک کنند و آنهایی که پرونده الکترونیک دارند پیشتر از دیگران ثبت خواهند شد که در نهایت آمار دقیقی را ما از خانوار خواهیم داشت و تا الآن 6 درصد این طرح پیش رفته است.

در انتخابات مجلس بی غرض کار کردم

فرماندار شهرستان گرگان درمورد شیوه مدیریت و انجام انتخابات گذشته در زمستان سال 98 که به دلیل اهمیت اخبار ویروس کرونا کمتر مورد توجه قرار گرفت، بیان کرد: شفافیت یکی از اولویت های ما بود و با حرکتی آرام، بی حاشیه، بدون نگاه سیاسی و جناحی کار را پیش بردیم .

حمیدی افزود : در حوزه گرگان و آقلا دارای حساسیت های خاص و ویژه ی خود بود و لطف خدا شامل حال شد و دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به گفته کارشناسان یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین دوره های انتخابات این حوزه بود که صحت آن نیز تایید شد .

وی بیان داشت :  اعتبارنامه ها نیز به نمایندگان منتخب مردم اعطاء گشت که جا داد در همینجا از مردم عزیز این حوزه برای حضور باشکوه باتوجه به حواشی کرونا و تزریق اخبار مسموم توسط رسانه های معاند تشکر و قدردانی کنم.

تهیه و تنظیم : الیا وطن پرست

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.