1399-01-06 12:03
615
0
67916
منتخب مردم گنبد کاووس در مجلس یازدهم در گفت و گو با گلستان ما :

حذف رویه های ناکارآمد جهت جهش تولید الزامی است / پیش نویس جهش تولید توسط نمایندگان تدوین شود

منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم گفت : مسولان باید به این واقعیت پی ببرند که باید در ساختار ها تغییر و تحول ایجاد کرد و باید به سمتی برود که قوانین دست و پا گیر را از بین ببرد و در رفع بروکراسی خشک اداری بکوشد.

به گزارش گلستان ما ؛ امانقلیچ شادمهر نماینده منتخب مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه کنید کاووس و داشلی برون صبح امروز چهارشنبه ششم فروردین ماه در گفت و‌کوی اختصاصی با پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : مسأله محوری و اصلی تولید در جهش تولید است، چرا که تنها با تولید است که چرخه اقتصادی کشور می چرخد و با جهش تولید است که بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی حل خواهد شد.

شادمهر افزود : اگر رونق تولید، ناظر بر تسهیل روند و رفع موانع  تولید باشد  جهش تولید نیز در راستای آن معطوف به تحول در ساختار ها و اندیشه وتفکر مسولان است.

وی تصریح کرد : مسولان باید به این واقعیت پی ببرند که باید در ساختار ها تغییر و تحول ایجاد کرد و باید به سمتی برود که قوانین دست و پا گیر را از بین ببرد و در رفع بروکراسی خشک اداری بکوشد.

شادمهر با بیان اینکه عدم هماهنگی دستگاه ها و عدم پاسخ گویی از موانع عمده تولیدند، تاکید کرد : الزام به سیاست های هدفمند در بخش مزیت دار اقتصادی و هدایت نقدینگی و اتخاذ رویه های کار آمد از دیگر مولفه های جهش تولید است.

منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم اشاره کرد : برای از بین بردن موانع تولید و مولفه های آن در حذف بخشی نگری و پاسخگویی مرجع قانونی و در هماهنگی دستگاه هاست و با نظارت جدی و تقنینی و هدایت صحیح نقدینگی توسط مسولین این امر را ممکن میسازد.

شادمهر اضافه کرد : در کنار این ، ایستادگی دستگاه قضایی در برابر سود جویان غیر قانونی و تدوین پیش نویس جهش تولید توسط نمایندگان مجلس، ما را به این الزامات نزدیک می کند.

وی بیان داشت : استان گلستان و به تبع آن شهرستان گنبد کاووس در زمینه کشاورزی و گردشگری و فرآوری تولیدات گوشتی از پتانسیل های موجود در منطقه است.

شادمهر گفت : ایجاد راهکار های جدید جهت جذب سرمایه گذاران اقتصادی و حذف رویه های نا کار آمد در مسیر جهش تولید به ما کمک می کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت : امروز استان گلستان بیش از هر زمانی نیاز مند همت انقلابی ماست تا زنگار ناکار آمدی از ساحت آن زدوده شود و غبار محرومیت از چهره آن زدوده شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.