1399-01-06 11:09
841
0
67914
سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا :

هدف رزمایش بیولوژیک قطع کردن زنجیره بیماری کروناست / قبل از پایان تعطیلات غربالگری استان پایان یابد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اجرای رزمایش بیولوژیک در شهرستان گرگان گفت : هدف اصلی این رزمایش قطع زنجیره بیماری کرونا و جلوگیری زا انتقال ان در استان گلستان می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز چهارشنبه ششم فروردین ماه در آغاز رزمایش بیولوژیک که همزمان با سراسر کشور در گرگان نیز برگزار شد ، اظهار داشت : این رزمایش زیستی و بیولوژیک در سه شهرستان استان گلستان  یعنی گرگان ، علی آباد کتول و کردکوی که بیماری کرونا شیوع بیشتری در آنها دارد، برگزار می گردد.

سردار ملک با اشاره به اینکه این رزمایش با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح انجام می شود ، تاکید کرد : عملیات دفاع بیولوژیک با محوریت نیروی زمینی سپاه همزمان در سراسر کشور به مدت دو روز با محوریت یگانهای مردم پایه تیپ مهندسی 45 و یگان 60 عمار یاسر و بنام شهدای مدافعین سلامت در کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای کمک به طرح امداد و نجات و مردمداری و سرعت بخشیدن به عملیات ضدعفونی و رفع آلودگی نیز از جمله اهداف مد نظر در این عملیات می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان ساخت : تمرکز بر مناطق آلوده و کانونهای اصلی بیماری کرونا که باعث انتقال این ویروس می شود و قطع زنجیره انتقال کرونا مهمترین هدف این رزمایش می باشد .

وی همچنین اضافه کرد : در این طرح به دنبال این هستیم تا آلام مردم که ناشی از استرس و ناراحتی از بابت این بیماری است را کاهش دهیم .
سردار ملک یادآور شد : در سه شهرستان کردکوی و گرگان و علی آباد که شیوع بیشتری از این بیماری را داریم زنجیره انتقال هر چه زودتر باید قطع شود .

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود : به مردم سفارش می کنم که کمک کنند همانطور که این یک ماه گذشته کمک کردند  و با ماندن در خانه از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ، استاندار و همه و همه درگیر هستند تا این بیماری را ریشه کن کنند ، تصریح کرد : با توجه به اینکه خوشبختانه در استان سیر نزولی داریم ، مردم همکاری کنند این سیر نزولی ادامه داشته باشد .

سردار ملک از فرماندار گرگان و فرماندهان سپاه خواست تا قبل از پایان تعطیلات نوروزی بحث غربالگری مردم در بحث بیماری کرونا پایان یابد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.