1399-01-05 13:32
807
0
67906
‍ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان :

درمان3هزار و 396 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان / هیچ کادر درمانی در گلستان فوت نشده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد فوت در کادر ارایه دهنده خدمات بهداشت و درمان نداشتیم.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز سه شنبه 5 فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : خوشبختانه 3396 نفر از بیماران کووید19وحادتنفسی در استان درمان شدند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

دکتر فاضل افزود : 630پزشک اعم از عمومی متخصص و فوق تخصص و 3 هزار پرستار در مراکز درمانی استان با تلاش جهادی بصورت شبانه روزی کارخدمت به بیماران را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 43پزشک و284پرستار و37نیروی کادرخدماتی، اداری وحفاظتی به بیماری حاد تنفسی مبتلا شدند افزود : اکثر این پرسنل پس از بهبود به چرخه خدمت برگشتند که این کار بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد : خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد فوت در کادر ارایه دهنده خدمات بهداشت و درمان نداشتیم.

فاضل اضافه کرد : همکاری مردم گلستان جای تقدیر دارد بطوریکه که بارمراجعات به مراکز درمانی کاهش یافته است ولی همچنان نیاز است مردم بیشتر نکات بهداشتی و درمانی ارائه شده از طرف مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.

وی یادآور شد : کادر بهداشتی و درمانی خسته اند با سفرنرفتن وخونه ماندن بار مضاعفی را به این عزیزان تحمیل نکنیم.

این مقام مسئول بیان کرد : نگران موج دوم بیماری هستیم و توصیه داریم  مردم شریف استان همچنان مراقب باشند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.