1399-01-04 01:45
2967
0
67881
تاریخ نگار گلستانی:

جهان باید ترامپ را به خاطر حمله بیولوژیک و جنایت علیه بشریت مواخذه نماید/ رسانه ها و نهادهای مدنی برای جنبش اعتراضی بپاخیزند

تاریخ نگار گلستانی گفت: دولت آمریکا در تولید و کاربرد سلاح های بیولوژیک علیه ملت ها ید طولانی دارد و ویروس جهش یافته کرونا نیز محصول آزمایشگاه های مخفی امریکاست.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار گلستانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بعد از جنگ دوم جهانی تا کنون، امریکا سابقه بدی در کشتار جمعی مردم بیگناه در کشورهای مختلف بطور آشکار و پنهان دارد، گفت: این ویروس در آزمایشگاههای پیشرفته امریکا به طور کاملا سری و مخفیانه تولید شده و از مجاری محرمانه به کشور چین انتقال یافته تا مردم این کشور و اقتصاد مترقی آن را _ که مهمترین رقیب اقتصادی امریکاست_ فلج نماید. 

وی با اشاره به اینکه چنین رفتارهای غیر اخلاقی و ضد بشری در تاریخ امریکا سابق دارد، گفت: شاید گسترش ابعاد این جنایت را خود آقای ترامپ هم پیش بینی نمی کرد و تصورش این بود که با این توطئه تنها اقتصاد چین مختل می شود و سپس این ویروس در آنجا مهار می گردد و نهایتا به چند کشوری که ارتباط دوستانه با چین دارند مثل ایران و روسیه سرایت می کند. اما غافل از آنکه همه جهان را فرا می گیرد و زندگی و اقتصاد همه کشورها را مختل می کند.

این تاریخنگار افزود: تاکنون بیش از ۱۶۰ کشور با این ویروس امریکایی درگیر شده اند و میلیونها انسان بیگناه صدمه دیده اند. لذا باید ترامپ رئیس جمهور امریکا به خاطر این اقدام غیر انسانی و به عنوان جنایت علیه بشریت ، در مجامع بین المللی محکوم شود و او باید تبعات این رفتار ضد انسانی خود را بپذیرد.

خارکوهی اضافه کرد: این که شایعه کرده اند عامل ویروس کرونا سوپ خفاش یا یک نوع غذای دریایی و یا چیز دیگری است، برای رد گم کردن است. چون این غذاها قرنهاست که در چین و برخی دیگر از کشورها مصرف می شود اما چنین مشکلی وجود نداشته، مگر آنکه ماموران مخفی سازمان سیای امریکا این ویروس را چه از طریق عذا یا روش های دیگر به کشور چین مخصوصا شهر ووهان منتقل کرده باشند. 

وی گفت: سازمان ملل و نهادهای حقوقی و قضایی بین المللی اگر چه عرضه بازخواست ترامپ را در شرایط فعلی ندارند، ولی رسانه ها و نهادهای مدنی مردم نهاد جهان باید دست به یک جنبش اعتراضی علیه دولت امریکا و ترامپ بزنند و در برانگیختن این جنبش اعتراضی سایت ها، کانال ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون ها، و رسانه های ماهواره ای و اینترنتی در کشورهای مختلف دنیا می توانند نقش مهم و محوری ایفا نمایند و به عنوان دفاع از حقوق بشر، آقای ترامپ را مواخده نمایند.

این تاریخنگار با اشاره به اینکه دیر یا زود اسناد این توطئه افشا خواهد شد، گفت: از حقوقدانان و محققان و قضات و انسان های آزاده و با وجدان امریکا خواست تا اسناد تولید و انتشار این جنایت را از مخفیگاه های امریکا تهیه و منتشر نمایند تا عاملان این جنایت ضد بشری زودتر رسوا شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.