1398-12-08 13:01
1138
0
67655
خیاط بسیجی آزادشهری:

ماسک رایگان تولید می کنیم تا دغدغه مردم کم شود/ بسیجی باید در شرایط سخت به داد مردم برسد

خیاط بسیجی آزادشهری گفت: در دو روز حدود ۵۵۰ ماسک تولید کرده ایم و تا زمانی که مواد اولیه داشته باشیم این کار را ادامه خواهیم داد.

به گزارش گلستان ما، علیرضا سادین خیاط ساکن شهرستان آزادشهر در پی درج خبری در فضای مجازی مبنی بر تولید و توزیع ماسک رایگان بین مردم این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من یک بسیجی هستم و وظیفه بسیجی خدمت به جامعه است، بسیجی در شرایط سخت باید به داد مردم برسد. بنده و همکارم چند روزی بود که خبر دغدغه مردم برای کمبود ماسک در شهرستان را می‌شنیدیم، به همین منظور تصمیم گرفتیم که با استفاده از ظرفیت کارگاه خیاطی خود ماسک تولید کنیم و رایگان در اختیار مردم بگذاریم تا هیچ کس بخاطر نداشتن پول یا نبود ماسک، استرس بیمار شدن را نداشته باشد.

وی افزود: تقریبا دو روز در حال تولید ماسک هستیم و تا کنون حدود ۵۵۰ ماسک تولید و بین مردم توزیع کرده ایم و تا زمانی که مواد اولیه داشته باشیم این کار را ادامه خواهیم داد.

علیرضا سادین در خصوص احتکار کنندگان ماسک در این شرایط حساس کشور اذعان کرد: بنده با این دلالان و کاسب خون کاری ندارم، اما از این که احتکار آنها باعث کمبود ماسک و ناراحتی مردم شده، بسیار ناراحتم. بسیار شنیدیم که در زمان جنگ، رزمندگان بسیجی ماسک خود را به همرزم خود می دادند تا او زنده بماند، اما متاسفانه الان می‌شنویم، دلالان، ماسک ها را احتکار می کنند تا نفس مردم را قطع کنند!

خیاط آزادشهری از همکاران خود تقاضا کرد در روز، زمانی را برای تولید ماسک گذاشته و به اندازه وسع خود ماسک تولید کنند و در اختیار مردم بگذارند تا دغدغه مردم کم شود و به مردم عزیز کشورم هم عرض می کنم، ما بسیجیان همواره در کنار شما و برای خدمت به شما ایستاده‌ایم.

پیشنهاد می شود، مسئولان، خیاط‌ هایی را که دوست دارند در پویش #همه_با_هم_علیه_کرونا شرکت کنند، شناسایی کرده و با همکاری خیرین، مواد اولیه ساخت ماسک را خریداری نموده و بین آنها تقسیم نمایند تا آنها نیز ساعاتی را به دوخت ماسک پرداخته و تا نیاز مردم به ماسک برطرف شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.