1398-12-03 13:07
3205
0
67598
تحلیلی بر نتایج انتخابات مجلس در استان گلستان ؛

بازگشت به گفتمان 84 یا گفتمان خدمت

تحلیل آرا و نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و ایضا کشور نشان می دهد طبق پیش بینی ها گفتمان سال84 یا همان گفتمان خدمت دوباره زنده شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ تحلیل آرا و نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و ایضا کشور نشان می دهد طبق پیش بینی ها گفتمان سال84 یا همان گفتمان خدمت دوباره زنده شده است.

نمادهای این گفتمان در استان گلستان همچون مهندس رمضانعلی سنگدوینی که هشت سال دولت نهم و دهم را مدیر عامل شرکت گاز استان بود و طلایی ترین دوران خدمت و نهضت گازرسانی را در استان آفرید و دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت ساله دولت مهرورز هر دو توانستند از مرکز استان با رای بالایی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند .

نماد دیگر این گفتمان رحمت الله نوروزی در علی آبادکتول بود که با فاصله و اقتدار توانست رقبا را از پیش رو بردارد ، ساه زیستی و پاکدستی به علاوه عملکرد مثبت در زمان دولت مهرورز در سمتهایی چون ریاست سازمان آموزش و پرورش گلستان و اداره کا ر ، تعاون و رفاه اجتماعی باعث شد تا رحمت نوروزی بعد از یک وقفه چهارساله دوباره به مجلس برود.

عبدالجلال ایری گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان نیز از مدیرانی است که رایحه خوش خدمت را در سر دارد هر چند او یک مرحله دیگر باید محک جدی بخورد ، ضمن آنکه دکتر رضا آریان پور نیز گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در شرق گلستان بود .

حتی امانقلیچ شادمهر نماینده جدید گنبد هم از طیف جمعيت پيشرفت عدالت ايران اسلامي ليست نواصولگرايي قاليباف برآمده و غلامعلی کوهساری نیز در این دوره هیچ کجا نگفته اصلاح طلب است و کاملا مستقل آمده ضمن اینکه حمایت اصولگرایان این منطقه همچون مرادعلی منصوری رضی باعث شد تا کوهساری با اختلاف زیاد برنده شود .

در سطح کشور نیز افرادی چون عیرضا زاکانی ، علی نیکزاد ، میرتاج الدینی ، سید شمس الدین حسینی ، فرهنگی و ... به مجلس یازدهم رسیدند و اینها نوید بخش یک مجلس کارآمد و قوی خواهد بود.

لذا امید داریم بعد از سالها که مردم رایحه خوش خدمت را استشمام نمی کنند ، این مجلس بتواند با زنده کردن گفتمان خدمت دوباره اعتماد عمومی و مردمی که سرمایه اصلی نظام است را بازسازی نماید و گام اصلی در تحقق گام دوم انقلاب ایفا نماید .

قطعا فتح مجلس توسط گفتمان خدمت باعث فتح ریاست جمهوری در سال 1400 خواهد شد لذا عملکرد دو ساله نمایندگان مجلس یازدهم می تواند در تحقق این امر موثر و لازم باشد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.