1398-11-29 16:04
956
0
67559
فرمانده سپاه نینوا:

جنگ امروز ، جنگ فکر و اندیشه است / اولویت خدمت رسانی ما در طرح شهید رهنمون اقشار محروم جامعه هستند

فرمانده سپاه نینوا گفت: جنگ امروز ، جنگ اندیشه است و دشمن در پی زدن فکر و اندیشه ماست و باید با روشنگری و بصیرت به مقابله با نقشه های شوم دشمن بپردازیم.

به گزارش گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دومین همایش رهنمون سلامت بسیج جامعه پزشکی استان گفت : کار ما در طرح شهید رهنمون باید با اقدامات جهادی ادامه پیدا کند.   

فرمانده سپاه نینوا در این باره ادامه داد : این طرح برای نیازمندترین انسان ها پیش بینی شده است و اولویت خدمت رسانی ما در طرح شهید رهنمون اقشار محروم جامعه هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد : این طرح می تواند معضلات و مشکلات مردم کم برخوردار را حل کند و ما با حضور خود در جمع این مردم که ولی نعمت ما هستند میتوانیم قدری از مشکلات مردم را بکاهیم.

معروفی افزود : سلامتی و امنیت دو نعمت نهان خداوند متعال است و طرح شهید رهنمون شبکه سازی نعمت سلامتی برای محرومین است.

این مقام مسئول اظهار داشت : من شاخصه های سلامت در کرند را یکسان با نقاط محروم سیستان و بلوچستان دیدم و همه ما موظف هستیم برای محرومیت زدایی مناطق محروم استان بکوشیم .

وی تصریح کرد : مردم داری و خستگی ناپذیری را از ویژگی های شهید رهنمون می دانیم و معتقدیم باید با نگاه به روحیات شهید رهنمون به مردم خدمت کرد .

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد : این دو ویژگی در طرح رهنمون باید برجسته شود و شما عزیزان باید با مردم نوازی و خستگی ناپذیری در خدمت به مردم شهید رهنمون امروز جامعه پزشکی باشید و لازم است شما عزیزان بدانید اقدامات ما در این طرح در راستای مبارزه با ناامیدی است که جنود شیطان شناخته می شود و ما با ترزیق امید به مردم جامعه جنود خداوند را می گسترانیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به پیشرفت های چشمگیر پزشکی در گام اول انقلاب اسلامی گفت : طی ۴۱ سال گذشته رشد کیفی و تخصصی ما در حوزه بهداشت ، درمان و علم پزشکی فوق العاده بوده و اصلا قابل قیاس با شرایط پیش از انقلاب نیست اما هنوز هم جای کار داریم و باید برای ارائه خدمات پزشکی به مردم بکوشیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در انحصار قوم ، گروه ، مذهب و جناح خاصی نیست چراکه این انقلاب الهی متعلق به همه مردم عزیز ایران اسلامی است و همه مردم با هر نگاه ، قومیت و نگاهی در انقلاب اسلامی ما سهیم هستند.

معروفی بیان کرد: جنگ امروز ، جنگ اندیشه است و دشمن در پی زدن فکر و اندیشه ماست و باید با روشنگری و بصیرت به مقابله با نقشه های شوم دشمن بپردازیم.

وی ادامه داد : جنگ نابرابر نرمی که سال ۸۸ دشمنان خارجی و بددلان و خسته شدگان داخلی راه انداختند توسط مردم هوشمند ما در حماسه ۹ دی به اتمام رسید درحالی که هیچ دستگاه و ارگانی آن حرکت عظیم را ساماندهی نکرده بود و خداوند متعال به واسطه مردم آن فتنه را نابود کرد اما فراموش نمی کنیم تشدید تحریم های بی سابقه علیه ایران اسلامی بعد از سال ۸۸ صورت گرفت و سران فتنه با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان موجب افزایش تحریم ها شدند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت : برادران و خواهران عزیز بدانید ما انقلاب خود را با مردم تعریف میکنیم و مردم خط قرمز ما هستند و قلبا اعتقاد داریم در این انقلاب آقایی بر مردم معنا ندارد و همه مسئولین در هر مجموعه ای باید گوش شنوای مردم باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.