1398-11-28 16:06
973
0
67551
در دیدار فرمانده سپاه نینوا و فعالین صنعتی استان مطرح شد :

کمک سپاه نینوا برای حل مشکلات واحد های صنعتی / فعالیت واحد های صنعتی موجب رونق تولید می شود

جمعی از فعالان صنعتی استان گلستان صبح امروز در دیدار با سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا آخرین مشکلات واحد های تولیدی خود را به منظور پیگیری راهکار ها بررسی کردند

به گزارش گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دیدار با جمعی از فعالان صنعتی استان گلستان به منظور بررسی آخرین مشکلات واحد های تولیدی گفت: هدف از برگزاری این جلسه این است که بگردیم و ببینیم ما چه کمکی میتوانیم برای حل مشکلات شما انجام دهیم تا چرخه تولید واحد صنعتی که فعالیتش دچار خلل شده را مجددا احیا کنید و به رونق تولید منجر شوید.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد :  متاسفانه بخشی از مشکلاتی که شما عزیزان فرمودید ناشی از نگاه برخی افراد است و تا بعضی متولیان این نگاه را دارند تغییرات صحیحی ایجاد نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت: اینکه مسئول سازمان بسیج مهندسین ما گزارش می دهد فلان مجموعه تولیدی صنعتی ورشکست شد و شمار زیادی کارگر بیکار شدند بنده را به شدت متاثر می کند.

وی گفت: ما نیازمند ترین افراد به کارگران هستیم چراکه فعالیت های آنها پیچ و مهره یک واحد صنعتی ما را می چرخاند و چرخ اقتصاد ما را به حرکت در می آورد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : اگر کسی مردم و انقلابش را دوست داشته باشد باید تمام سعی خود را به کار ببرد مشکلات امثال شما حل شود.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت : برخی از مشکلاتی که شما مطرح کردید مربوط به مسائل حقوقی است که و ما از طریق معاونت حقوقی خود برای رفع این مشکلات کمک خواهیم کرد.

معروفی در پایان گفت: همینجا به متولیان امور بسیج مهندسی استان می گویم نگاه شما برای کمک به حل این مشکلات باید بر اساس نگاهی اعتقادی باشد چراکه ما خدمت و نوکری مردم را بر اساس بندگی خداوند متعال سرلوحه کار قرار داده ایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.