1398-11-22 12:55
799
0
67490
نوبخت در جمع راهپیمایان گرگانی 22 بهمن :

کینه آمریکایی ها از ایران منجر به شهادت حاج قاسم شد / تحریم آخر ترامپ از تحریم نفت دربرابر غذا هم بدتر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه تحریم ظالمانه آخر ترامپ حتی از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است گفت : در تحریم نفت در برابر غذا حداقل در قبال دادن نفت به شما دارو و غذا می دهند اما اینها اینقدر از ایرانیان کینه دارند که نماد عزت شما همچون قاسم سلیمانی را ترور می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم گرگان اظهار کرد : دشمنی آمریکا با ایران با انقلاب اسلامی بیشتر شد ، ابتدا کردستان را شلوغ کردند ، بعد بلوچستان و خوزستان و سپس به ترکمن صحرا آمدند تا ترکمن های عزیز را با عقاید شوم خود همراه سازند اما اراده الهی همه خواسته های آنان را بهم زد.

نوبخت افزود : بعد از تفرقه افکنی های مرزی ، ترور ها را شروع کردند و مغزهای انقلاب نظیر شهید مطهری و شهید مفتح را زدند که نمادی از اسلام ناب محمدی در برابر کمونیزم شرق و لیبرالیسم غرب بودند ، بعد از آن ائمه جمعه نظیر اشرفی اصفهانی و دستغیب که زبان گویای انقلاب بودند را ترور کردند و می گفتند باید زبانهای انقلاب را قطع کنیم .

وی تصریح کرد : بعد از آن شهید رجایی و باهنر را به شهادت رسانده و سپس با 12 لشکر مکانیزه و با همراهی و حمایت تسلیحاتی شرق و غرب به کشورمان حمله کردند و بچه های ما با دست خالی جلو آنها ایستادند و من یادم می آید که زمان جنگ بچه های گلستان ، گیلان و مازندران در تیپ کربلا همه یکی بودیم و در برابر دشمن می جنگیدیم .

معاون رئیس جمهور اضافه کرد : تلاش برای تحریم اقتصادی کشور حربه بعدی دشمن بود که با گرو گرفتن معیشت و ایجاد نارضایتی مردمی، جنگ داخلی ایجاد کنند و این محاصره اقتصادی انجام شد و آخرین تحریم ها هم توسط آمریکا در حال انجام است .

نوبخت یادآور شد :  این تحریم ظالمانه حتی از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است ، چون در تحریم نفت در برابر غذا حداقل در قبال دادن نفت به شما دارو و غذا می دهند اما اینها اینقدر از ایرانیان کینه دارند که نماد عزت شما همچون قاسم سلیمانی را ترور می کنند.

وی بیان کرد : دشمنان فکر می کنند با تحریم اقتصادی و بستن راه فروش نفت ، ما قادر نیستیم حقوق کارکنان خود را پرداخت کنیم یا طرح های عمرانی را پیگیری کرده و از نیروهای مسلح حمایت کنیم ، اما به کوری چشم آنها همه این امور در حال انجام است .

نوبخت با بیان اینکه علیرغم تمام این سختی ها هجدهمین اقتصاد جهانی را داریم، افزود : این آمار را صندوق بین المللی پول داده و این موفقیت ها جز با رهبری داهیانه و حمایت شما مردم امکانپذیر نبود .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در جمع راهپیمایان 22 بهمن گرگان و در یک هوای بارانی صحبت می کرد ، ادامه داد : 41 سال ما را تحریم کردند اما امروز جمهوری اسلامی رتبه اول علمی منطقه و رتب 19 جهان را دارد ، امروز در انرژی هسته ای و هوا فضا پیشرفتهای زیادی داشتیم ، فرزندان رشید ما در هوافضا سپاه موشک هایی ساختند که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر آنها مقاومت کند .

نوبخت تاکید کرد : اما در کنار همه این قدرتهای نظامی ، علمی و اقتصادی ، هنر انقلاب اسلامی تربیت افرادی چون حاج قاسم سلیمانی است ، مرد بزرگی که در دل این انقلاب یک انسان کامل شد و رشد کرد و در جبهه های جنگ به کمالات رسید و وقتی اینطور ناجوانمردانه شهید شد مسلمانان در داخل و خارج از ایران برای او سوختند و اشک ریختند .

وی در پایان گفت : این انقلاب اسلامی 41 سال پیروز بود و با رهبری عزیز و حمایت شما مردم برغم همه مخالفت ها پیروز خواهد شد و این وعده الهی است .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.