1398-11-20 17:06
2023
0
67475
شهردار گرگان در جواب به برخی اعضای شورا :

اگر اعضای شورا مخالف شهر بازی باشند پروژه را تعطیل می کنم /چرا شیرینی این پروژه را به کام مردم گرگان تلخ می کنید

شهردار گرگان در انتقاد به سخنان حسین ربیعی در شورا گفت : اولین اشکال آقای ربیعی اینست که اطلاعات غلط به او می دهند ، دوما او فقط خودش را عضو شورا می داند و شش نفری که در مراسم کلنگ زنی بودند را عضو شورا به حساب نمی آورد.

به گزارش گلستان ما ؛ دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه گذشته شنبه 19 بهمن ماه در صحن این شورا در خیابان امام خمینی(ره) کوچه آفتاب 24 برگزار شد .

متاسفانه در این جلسه باز هم دو عضو باسابقه شورا بعد از شیرینی افتتاح شهر بازی مدرن را که روز جمعه 18 بهمن با حضور دکتر واعظی رئییس دفتر رئیس جمهور در تپه هزارپیچ برگزار شد ، به کام مردم شهر گرگان تلخ کردند .

حسین ربیعی عضو شورای شهر گرگان آغاز گر این ماجرا بود که طی سخنانی از خبرنداشتنش از افتتاح این پروژه خبر داد ، وی منکر این شد که این پروژه در صحن شورا تصویب شده است ، وی حتی گفت استعفا بدهیم برویم ، شهردار و دوستانش باشند، آقای شهردار تقصیر شما نیست ، تقصیر اعضا هست که شما را اینجوری بار آوردند هر کاری دوست دارید می کنید ، افتتاحیه هیرکان می گیرید و ...

اما شهردار گرگان درجواب ربیعی گفت : اولا من هیرکان را افتتاح نکردم  ؛ آقای ربیعی اشکالش اینست که اطلاعات غلط در اختیارش قرار میگیرد و وقت نمی کند بپرسد ، امروز افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه زنان سرپرست خانوار تحت نظر  امور زنان استانداری بوده و غرفه ها را از ما خواستند و ما هم در اختیار آنها  قرار دادیم  .

عبدالرضا دادبود با بیان اینکه پرسیدن اشکال ندارد و کار بدی نیست ، گفت :آقای ربیعی ،  بپرسید این چی بوده رفتید افتتاح کردید . هیرکان هیچ مشلی ندارد لازم باشد افتتاح می کنیم  ، همه غرفه های هیرکان طبق قانون واگذار شده ، شما در مورد هر کدام موردی دارید بیان کنید من در مورد تک تک واگذاری ها پاسخ خواهم داد.

دادبود خطاب به ربیعی گفت : با شعار که نمیشه کار پیش برد . من هم می توانم گوشه ای بنشینم و شعار بدهم ، اما آیا همه ما  فقط شعار بدهیم کار پیش میرود ، باید وسط میدان باشیم کار جلو برود ، اگر هم نمیخواهیم کار بکنیم  یک بحثی هست که خودتان می دانید و خدایتان ! ما که وسط میدان با تمام وجود کار می کنیم و این حرفها را به جان می خریم ، ما برای مردم گرگان حرف هم می شنویم و به جان هم می خریم  و بالای سرمون میذاریم این حرفها را اما کوتاه نخواهیم آمد.

وی اضافه کرد : آقای ربیعی ! اشکال دیگر شما اینست که شما فقط خودتان را عضو شورا می دانید .دیروز شش نفر از اعضا بودند در کلنگ زنی بودند ، مگر اینها عضو شورا نیستند ، آقای ربیعی فراموش کردند سال گذشته همین طرح به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد با 250 میلیارد تومان و خودت هم امضا کردی چطور میگویی خبر نداری و ان را ندیده اید.

شهردار گرگان یادآور شد : دو بار هم این طرح را هیئت رئیسه آوردم و  فرایند را توضیح دادم ، اگر جنابعالی وسط توضیح طرح بلند شدید رفتید و گوش ندادید به من چه ربطی دارد ؟ من گفتم نقشه نیاز به تصویب شورا ندارد ، من متاسفم هر چیز شیرینی رو تلخ می کنیم ،  نمی دونم و نمی فهمم برای چی؟

دادبود گفت : دو ماه پیش هیات رئیسه آوردیم سرمایه گذار را به دلایل مختلف اذیت کردند و حرفهای زیادی به او زدند ، بلایی سر سرمایه گذاران می آورند که فرار می کنند ، کاری کردند که سرمایه گذار گفت من همین یکی رو اجرا می کنم و اون یکی را نمی خواهم ، توی هیات رئیسه هم عین نقشه را ارائه دادیم و نقطه نظرات داده شد و انجام اصلاحاتی طرح با ظرفیت های شهرداری شروع شد .

شهردار گرگان گفت : این کار انتقاد ندارد نیاز به تشویق دارد ، برای اینکه مردم گرگان منتظر این پروژه اند اگر من دست روی دست بگذارم ببینیم بودجه کی تصویب میشود ، کی می رسیم یا می توانیم ، معلوم است نمی شود ، چند سال این طرح در دست انجام است ، شما توضیح بدهید چرا انجام نشده این طرح علیرغم اینکه چند سال مردم شهربازی می خواهند.

وی اضافه کرد : اگر اعضای شورای شهر در این جلسه بگویند شهربازی نمی خواهند همین الان پروژه را تعطیل می کنم ،  بیفتد در همان مسیر قبلی ؛ از من خواسته شده این کار سرعت بگیرد و در دهه فجر کلنگ زنی شود ، اینکه دیر اطلاع رسانی شده به ما مربوط نمی شود ، روز سه شنبه فرماندار ازمن خواست که می توانید شهربازی را دهه فجر کلنگ بزنید گفتم باشد ،  همه چی آماده است میتوانیم .

دادبود ادامه داد : فرماندار سه شنبه گفت احتمالا جمعه کلنگ زنی داشته باشیم لذا بنرها و دعوت نامه ها را آماده کردیم، بعد زنگ زدن گفتن کنسل شد .

شهردار گرگان بیان کرد : آقای فرماندار امروز هست که من این حرفها را می زنم ، ظهر پنجشنبه فرماندار به من گفت گزارشی از شهر بازی بده و من هم دادم ،  چون می دانستم هوا هفته بعد خرابه گفتم جمعه می توانیم کلنگ زنی کنیم ، حول و حوش ساعت یک و نیم پنجشنبه تیمی از طرف آقای واعظی هم بودند طرح را دیدند و موافقت شد عصر روز جمعه کلنگ زنی داشته باشیم.

وی گفت : مجددا همزمان بنرها و دعوتنامه ها و همه این مقدمات سنگین برای کلنگ زنی را ظرف 24 ساعت انجام دادیم ، به دفتر گفتم به تمام اعضای شورا زنگ بزنیم و به رئیس شورا هم گفتم اطلاع رسانی کنید ، دیگر با این حجم کار که نمی توانستم به همه اعضا زنگ بزنم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.