1398-11-19 10:10
992
0
67450
با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور :

عملیات احداث بزرگترین شهر بازی گلستان کلنگ زنی شد / بهره برداری از فاز نخست دهه فجر آینده

عملیات ساخت بزرگترین شهربازی استان گلستان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و قرار است فاز اول آن در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

به گزارش گلستان ما ؛ در ادامه ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، عصر روز گذشته با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور ۵۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در گرگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردارگرگان در این مراسم که  اعضای شورای شهر گرگان و جمعی از مدیران گلستانی حضور داشتند گفت : عملیات اجرایی ساخت شهر بازی مدرن گرگان در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در منطقه هزار پیچ آغاز اجرا می شود.

عبدالرضا دادبود بیان کرد : احداث این مجموعه تفریحی ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که ۲۰۰ میلیارد آن توسط شهرداری و ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی تامین می‌شود.

دادبود با بیان اینکه طبق پیش بینی ما فاز اول این پروژه تا پایان سال ۹۹ و فاز دوم آن در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد افزود : این مجموعه شهربازی مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد از بخش های مختلف این مجموعه تفریحی عنوان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور نیز رد این مراسم بیان کرد : اگر می‌خواهیم در جامعه آرامش حاکم باشد و مردم از آرامش روحی برخوردار باشند باید به تفریح و اوقات فراغت آنان توجه کنیم و گلستان یک منطقه توریستی زیبا و دارای جاذبه گردشگری است که این نوع فعالیت ها در کنار مردم استان به جذب توریست کمک کرده و باعث آبادی و توسعه می شود.

محمود واعظی خاطرنشان کرد:  احداث پروژه‌هایی از این دست که در پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و آرامش روحی آنها نقش ایفا می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین می‌تواند موجب رونق گردشگری منطقه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان  از همه دست اندرکاران برای ساخت این مجموعه تفریحی قدردانی کرد و گفت : از خدمات و پروژه های عمرانی شهرداری گرگان در سالهای گذشته باید تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز ضمن تمجید از اقدامات انجام شده در مدیریت شهری گرگان گفت : انجام چنین پروژه هایی بر نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در امور شهری خواهد افزود.

حمیدرضا آقاملایی اضافه کرد : شورای اسلامی شهر در کنار شهردار و مردم شهر گرگان خواهد ماند تا شاهد انجام بیشتر خدمات عمرانی و فرهنگی در سطح شهر باشیم .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.