1398-11-09 12:05
1327
0
67324
نامه حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی به ظریف؛

آقای ظریف! باب مذاکره با فرعون زمان را ببندید/ به سردار شهید سلیمانی اقتدا کنید

باور کنید روح بلند شهیدان و از جمله سرداردلها و صدها میلیون انسان آزادیخواه و مسلمان جهان از نظام اسلامی که شما در سطح بین الملل عهده دار نیابت آن هستید انتظار دارند باب مذاکره خفت بار با ترامپ این فرعون زمان را مقتدرانه مسدود و ابواب انتقام سخت از شیطان را مفتوح نگه دارید؛ که خدا با ماست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در نامه ای به ظریف نوشت: وزیر محترم امور خارجه با اهداء سلام، اخیرا با هفته نامه اشپیگل مصاحبه ای کرده و مطالبی را در باب مذاکره با آمریکا بیان نموده اید؛ همین امر سبب شده تا عده ای در صدد انکار محتوای گفته های شما برآیند که ترامپ بدروغ به نقل از شما حرفهایی را زده و پاسخ داده است " نه،مرسی".

 

 و عده ای به همین گفته های شما استناد کرده و پاسخ هایی منطقی همراه با شماتت؛ و نیز با شک وشبهه شخصیت شما را داوری کرده که بعضا نسبت هایی را هم به شما داده اند.

اما این قلم تلاش دارد تا شما را با ادبیات عاطفی و درعین حال منطقی و برخاسته از مبانی به نصیحت بنشیند.

 

آقای ظریف! از باب تشبیه معقول به محسوس اشعار می دارد که اگر کسی به خانواده شما یورش برده و فردی از افراد خانواده تان را به قتل برساند،آیا شما برای اعلام رضایت پیشقدم می شوید؟ 
و تا کسانی از خانواده قاتل بمنظور جلب رضایت شما اقدام نمایند چه خواهید گفت؟

 

بی شک پاسخ شما به هر دو سوال منفی است. زیرا در هر دو صورت بغضی از قاتل در سینه دارید.

اولا: قطعا پیشقدم نخواهید شد و اگرچنین کنید تمامی اعضای خاندان تان شما را مذمت وتقبیح خواهند کرد و با بغض آنان مواجه خواهید شد.

ثانیا:به خانواده قاتل نیز اجاز نخواهید داد تا برای جلب رضایت اقدامی نماید و اگر ولی دم بوده باشید بخواهید فداکاری و اغماض کنید حتما و حتما خواهید گفت که هنوز برای مذاکره و جلب رضایت زود بوده و صبر کنید تا مقداری اعضای خانواده آرامش پیدا نمایند و اقدامی صورت نمی دهید.

جناب ظریف!

یک قمارباز خبیث خنزیر صفتی بنام دونالد ترامپ، دستش تا مرفق به خون سردار بزرگ مقاومت سپهبد شهید سلیمانی آلوده شده است و قلب میلیونها مسلمان و آزادمرد جهان را جریحه دار کرده است چرا هنوز که چندصباحی نگذشته بدون رعایت اولیات اخلاقی و انسانی به شجره ممنوعه مذاکره تحریص شده اید؛و حال آنکه

1_ شما حق ندارید حقوق انسانی یک ملت عزادار را نادیده بیگیرید

2_ حق ندارید بر زخم صاحبان مصاب و اولیاء دم(که مدعی عشق ورزی به ساحت شهید ایشان هستید) نمک بپاشید.

3_ حق ندارید خلاف نگرش و نظر رهبرمعظم انقلاب که بارها تفقدشان را نسبت به شما اظهار فرموده اند، و از دیگر سوی جهان اسلام به تدبیر و هوش ایشان اقتدا می کنند،؛ اقدامی را معمول دارید زیرا مطابق مبانی انقلاب اسلامی مخالفت با "ولایت فقیه" حرام بین است.

4_ ممکن است ادعا کنید که من مجری تصمیمات دولت و رئیس آن هستم و محتوای مصاحبه ام منطبق و مورد تایید جناب روحانی ریاست جمهور است اما جناب ظریف!بر مدیران استراتژیک نگر عیب و ایراد است که ندانند، تشخیص مصالح کلان نظام با شخص اول مملکت یعنی ولی امر مسلمین است حتی رئیس دولت نیز شرعا موظف است تسلیم نظر امام المسلمین باشد و اگر نظر رئیس جمهور با نظر رهبری در تعارض باشد حجت شرعی آن است که به نظر رهبری عمل کند ولو اینکه از مقام خلع شود.

اکنون شما الگوی عملی و جاودانی بنام شهیدحاج قاسم سلیمانی دارید که در شرایط سخت و در مواقعی که برخی از مقامات خارجی به شما اعتنا نمی کردند اما در برابر اراده آن مجاهد فی سبیل الله، تسلیم محض بودند و دشمن از او می هراسید.

 ریشه نواب استکبار یعنی داعش را از بیخ و بن برکند و دولت فراعنه اجماع کردندتا او را از سر راه بردارند و بظاهر چنین کردند و او را به آرزوی دیرینه اش که همانا تمنای شهادت بود رساندند وخون آن سردار دلها، جهانی را بیدار و انقلاب اسلامی را بعنوان یک قدرت بزرگ به جهان در گام دوم انقلاب اسلامی معرفی کرد و وحدت را در امت اسلام و انقلاب رقم زد.

شما به این شهید بزرگ اقتدا کنید و الگوی او را در پیش بگیرید و از جریان لیبرالی حاکم بر دولت تبعیت نکنید که خسارت و دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

 

آقای ظریف!
باور کنید روح بلند شهیدان و از جمله سرداردلها و صدها میلیون انسان آزادیخواه و مسلمان جهان از نظام اسلامی که شما در سطح بین الملل عهده دار نیابت آن هستید انتظار دارند باب مذاکره خفت بار با ترامپ این فرعون زمان را مقتدرانه مسدود و ابواب انتقام سخت از شیطان را مفتوح نگه دارید؛ که خدا با ماست.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.