1398-11-06 10:03
2272
0
67283

کارخانه سیمان پیوند گلستان در گالیکش و نفعش برای دیگران

آلودگی محیط‌زیست و تخریب عرصه جنگلی کارخانه سیمان پیوند گلستان در گالیکش و نفعش برای دیگران است.

به گزارش گلستان ما، هفته گذشته دختران نوجوان تکواندو کردکوی با انتشار استوری در اینستاگرام نام تیم خود در رقابت‌های کشوری را تیم تکواندو دختران سیمان پیوند گلستان اعلام کردند.

galikehh42 1

galikehh42 1

galikehh42 1

به گفته آن‌ها پس از حضور در این کارخانه و دیدار با مدیران سیمان پیوند گلستان این کارخانه اسپانسر تیم کردکوی در لیگ شده است.

این موضوع با بهت و اعتراض ورزشکاران و ورزش دوستان گالیکش روبرو شده است.

به گفته اهالی ورزش تاکنون کارخانه سیمان پیوند گلستان اسپانسر تیمی در رقابت‌های کشوری یا اعزام ملی پوشان این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی را قبول نکرده است.

سال جاری بوکسورهای رده‌های سنی گالیکش باوجود مشکلات بسیار مالی بالغ‌بر ۱۰ بار در اردوی تیم ملی حاضر شدند و طی چند نوبت هادی شاقوزایی مربی زحمتکش بوکس گالیکش از این کارخانه درخواست کمک و قبول اسپانسری ورزشکاران را کرده و جوابی دریافت نکرده است.

دیگر ورزشکاران گالیکشی حاضر در رقابت‌ها استانی، ملی و بین‌المللی با شنیدن این خبر خواستار تجدیدنظر مسئولین کارخانه سیمان پیوند گلستان و نگاه ویژه به ورزش و ورزشکاران گالیکش شدند.

جالب است بدانید تیم کردکوی؛ دختر نوجوان گالیکشی که در لیگ تکواندو کشور برای این تیم به میدان رفته و افتخارات بسیاری کسب کرده بود را به این دیدار صمیمی دعوت نکرده بودند.

عادلانه است حال که مردم گالیکش مشکلات آلودگی محیط‌زیستی، تخریب بصری محیط‌زیست و ... سیمان پیوند گلستان را تحمل می‌کنند نفع این کارخانه هم به مردم این دیار خاصه ورزشکارانش برسد تا به ورزشکارانی که کیلومترها از آن فاصله‌دارند.

قطعاً دراین‌بین فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش می‌توانند پل ارتباطی ورزشکاران و کارخانه سیمان پیوند گلستان باشند؛ موضوعی که تاکنون انجام نگرفته است.

واکنش فعال فضای مجازی گالیکش به انتشار این خبر...

galikehh42 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.