1398-11-02 07:37
970
0
67232
نماینده وزارت علوم در دانشگاه های استان گلستان :

سپهبد سلیمانی گل سرسبد دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

نماینده وزارت علوم در دانشگاه های استان گلستان گفت : جنگ تحمیلی هم دستاوردهای زیادی داشت و منبع عظیمی از سرمایه های اجتماعی و انسانی را فراهم آورد، گل سرسبد این دستاورد ها، سردار سلیمانی است.

به گزارش گلستان ما، علی نجفی نژاد نماینده وزارت علوم در دانشگاه های استان گلستان و ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در جلسه قرارگاه شهید علم الهدی، راهیان نور دانشجویی دانشگاه های استان گلستان اظهار داشت: راهیان نور یکی از فعالیت هایی است که می تواند با فراهم آوردن فرصت حضور برای دانشجویان و دانشگاهیان در جبهه های حق علیه باطل گنجینه ای از معارف را از نسل های گذشته به حال انتقال دهد.

نجفی نژاد افزود: جنگ تحمیلی دارای دست آوردهای مثبت و منفی بود، از طرفی باعث خسارات مالی و جانی شد و از طرف دیگر منبع عظیمی از سرمایه های اجتماعی و انسانی را فراهم آورد، گل سرسبد این دست آورد ها، سردار سلیمانی است.

 وی تصریح کرد :سپهبد سلیمانی محصول همین مکتب دفاع مقدس است، او تمام تصورات و نقشه های دشمن را نقش برآب کرد و در کنار دیگر جوانان در منطقه مقاومت را رونق بخشید و با شهادتش سرمایه اجتماعی عظیمی در راستای اهداف جبهه مقاومت ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد : دستاورد و حاصل و انتقام خون حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه خواهد بود، بنابر این زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ مقاومت در برابر استکبار با حضور در این فعالیت ها امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.