1398-10-19 13:16
839
0
67031
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرگان :

دست حاج قاسم به سمت امام خامنه ای اشاره دارد/ کارکرد خون او صدها برابر از جسمش بیشتر است

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اگر جسم حاج قاسم می¬خواست برای ما کاری کند، خونش صدها برابر کارکرد داشت و آن به هیجان درآمدن خون میلیون¬ها انسان در ایران و جهان بود ، او با شهادتش ورق را برگردانده و محاسبات جهانی را عوض کرد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی استاد حسینی معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته چهارشنبه 18 دی ماه در مراسم یادبود شهید سپهبد سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار داشت: اگر جسم حاج قاسم می خواست برای ما کاری کند، خونش صدها برابر کارکرد داشت و آن به هیجان درآمدن خون میلیون ها انسان در ایران و جهان بود و ان شاالله موجب برچیده شدن بنیان ظلم از سراسر گیتی خواهد شد.

سردار استاد حسینی افزود :  مقام معظم رهبری از روی تواضع به کاری که حاج قاسم انجام داد ، تعظیم کرد چراکه حاج قاسم خود را سرباز رهبری می دانست و تمام تمنایش افتخار سربازی ایشان بود، البته ما در طول جنگ این مطلب را بسیار از زبان و وصیت نامه های شهدا  شنیده بودیم که همگی دلیل حضور و فداکاری خود را گوش سپردن به فرمان ولی فقیه بیان کرده و دیگران را توصیه به تبعیت از امام جامعه می¬کردند، همان¬گونه که مسلم بن عوسجه که تنها اندک زمانی زودتر از حبیب به شهادت رسید، به عنوان وصیت به حبیب با اشاره به امامش گفت که تا زنده¬ای دست از یاری او برمدار و الآن می بینیم که دست حاج قاسم به امام خامنه¬ای اشاره دارد!

وی در فرازی دیگر به بپا خواستن تمام ملت¬های مستضعف در پی این حادثه¬ی تروریستی اشاره کرد و ادامه داد: در ادبیات مستکبران جهان تروریست کسانی هستند که در برابر منافع آن¬ها بایستند و دیگر متحدان¬شان ولو اینکه رژیمی غاصب و کودک¬کش باشند و یا در طول چند دهه¬ی اخیر حتی یک انتخابات برگزار نکرده باشند مانند اسرائیل و عربستان تروریست نخواهند بود.

سردار استادحسینی با اشاره به روحیه¬ی ظلم ستیزی شیعی تصریح کرد: ما تروریست هستیم چون پای پرچم امام حسینی(ع) ایستاده¬ایم که فرمود اگر دین جز با کشته شدن من زنده نمی¬ماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید! ما تروریست هستیم چون می گوییم هیهات من الذله! ما مرد جنگ و مبارزه هستیم و این سیاه¬نمایی¬ها برایمان ارزشی ندارد.

وی همچنین با اشاره به فرموده امام راحل در پاسخ به فرماندهان سپاه که سوال کرده بودند آیا خون این جوانان به گردن ما نیست، افزود: ما باید قدر خود را بدانیم که در عصر ولایت فقیه بوده و از اسلام دفاع می¬کنیم و به فرموده¬ی امام (ره) ما در عالم ذر برای این زمان انتخاب شده¬ایم ، حاج قاسم هم ذخیره الهی برای بیداری ما در چنین روزهایی بود ، او آرزوی شهادت داشت و با شهادتش ورق را برگردانده و محاسبات جهانی را عوض کرد، این اول بسم الله است و ما تا آخر که نابودی استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل است خواهیم ایستاد.

این عضو ارشد سپاه پاسداران به برشمردن تعدادی از جنایات آمریکا در قبال ایرانیان پرداخت و بیان داشت: شهادت حاج قاسم نه اولین بود و نه آخرین است، ما برآن هستیم که این پرچم را توسط دست مقام معظم رهبری به دست مبارک صاحب امرمان برسانیم.

سردار استاد حسینی با ذکر ویژگیهایی از شهید سلیمانی خطاب به مسئولان نظام گفت : ما باید از حاج قاسم چند درس بزرگ را بیاموزیم؛ اول سرباز ولایت بودن و دوم جامعیت حاج قاسم را، او در میدان چون شیر، اشداء علی الکفار بود و در مقابل مردم رحماء بینهم! مسئولین باید فریاهایشان رو به دشمن باشد و در برابر مردم متواضعانه رفتار کنند. او با تقوا و حکمت بود و بر خدا توکل داشت نه بر کدخداها چرا که پروردگار برای همه ما کافی است.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.