1398-10-19 09:59
1098
0
67022
سید بشیر حسینی در جمع عزاداران گرگانی :

حاج قاسم نابغه صلح بود / در قبال خون پاکش هنوز انجام وظیفه نکردیم / از این مجالس باید صدها حاج قاسم در بیاید

مدرس حوزه رسانه و فضای مجازی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی نابغه صلح بود ، گفت : آنقدر که شایسته بود دنیا بابت این خون پاک متأثر نشد اما وظیفه ماست این روایت را همه جا بگوییم .

به گزارش گلستان ما ؛ سید بشیر حسینی مدرس حوزه رسانه و فضای مجازی و داور مسابقه پرمخاطب عصر جدید شامگاه گذشته چهارشنبه ۱۸ دیماه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد : هنوز دلم نمی آید بگویم شهید سلیمانی و به سربندی اشاره کرد که از مراسم تشیع پیکر مطهر ایشان با خود به همراه آورده بود و ادامه داد من از مراسم نماز بر پیکر ایشان، با امامت ولی امر مسلمین، نائب امام عصر با خود یک سربند آوردم که روی آن نوشته بود یا منتقم! سربندی که در جای جای مراسم دیده می شد.

حسینی افزود : او یک سرلشگر، یک ژنرال، یک نابغه صلح جهانی بود ، نکند او را به تروریست تبدیل کنند! همین حاج قاسم چقدر همدلی و وحدت بوجود آورد ، چقدر عاشقانه و همدلانه همه را دور هم جمع کرد، نمونه اش همین مراسم که سپاه و شهرداری و مجموعه های دیگر برای برگزاری آن تلاش کردند، یک خون پاک در اوج حقانیت و مظلومیت به زمین ریخت ، دقت کنید او را در میدان جنگ نزدند، از پشت و با نامردی زدند!

وی تصریح کرد : حال با این شرایط روی صحبتم با شما جوانان و حتی نوجوانان عزیز است ؛ این خون ریخته شد! اما هنوز دنیا را تکان نداده است ، چراکه اگر ما یک ژنرال ملعون و پلید رژیم صهیونیست را زده بودیم، کلیه مجامع بین المللی برعلیه ما جمع و قطع نامه صادر میکردند ، اما حالا چی؟! آنقدر که شایسته بود دنیا بابت این خون پاک متأثر نشد!

کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی با بیان اینکه ما هنوز انجام وظیفه نکردیم و موضوع را جدی نگرفتیم ، بیان کرد : در این عصر ارتباطات و اطلاعات دنیا نمی توانست حتی عکسش را تحمل کند ، اگر در صفحات مجازی تصویرش را میگذاشتید، اگر به زبان امروزی لایک های صفحه ات زیاد بود و مخاطبان بیشتری داشتید، به بهانه ترویج خشونت حذفش می کردند! اما اگر عکس ترامپ ملعون را بگذارید که عامل این جنایت تروریستی بود هیچ اتفاقی نمی افتاد!

حسینی اضافه کرد :  چند وقت دیگر او را تروریست میخوانند مثل یک فرمانده در طالبان و یا در داعش ، کسی که صلح جهانی را به خطر انداخته بود و ارتش آمریکایی مدافع صلح بشریت این خطر را به جان خرید و هزینه کرد تا ناجی صلح جهانی شود و او را از بین برد اما باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدتها بود جوانهایی مثل ما قهرمانی چون او ندیده بودند، خاطرنشان ساخت : ما باکری ها و همت ها را ندیدیم و با آنها زندگی نکردیم اما او را دیدیم که چقدر خاکی و مخلص بود، بچه هایش مثل دیگران در خارج تحصیل نمی کردند، از بودجه مملکت استفاده های شخصی نمی کرد ،خانه و ماشین آنچنانی نداشت ، سالها ما چنین چیزی ندیده بودیم.

مجری برنامه پرمخاطب عصر جدید ادامه داد : از این مجالس باید صدها حاج قاسم در بیاید ، از من و شما و حتی از شیرخوارگان! نباید بگذاریم رسانه هایشان برایمان روز را به شب تبدیل کنند! مراقب باشید که جای شهید و جلاد را عوض نکنند، ما باید روایتگر این داستان باشیم ، نباید درگیر رقابت شویم ، بجای رقابت در مطرح شدن اسم من، آرم من و.. راوی ماجرا باشیم!

حسینی بیان داشت : این مرد ما را زلال کرد، اما برای این زلالی قیمت گزافی پرداختیم! حرفم تلخ است اما مجلس مجلس روضه است؛ ولی زمان ما 3 بار گفت که از او جز نیکی ندیده ایم و اشک ریخت ، تمام آن جمعیت چند میلیونی با تیپ و قیافه های مختلف دوشادوش هم و در کنار هم با ایشان اشک ریختیم .

وی افزود : حاج قاسم مرزبندی ها را شکست ، او در اوج حقانیت و مظلومیت بود ، ما باید حق او را در روایت ادا کنیم ، با این مجالس پیوند خود را نگه دارید تا یادش برای ما باقی بماند ، بقول خودش باید شهید باشی تا شهید شوی! خدا به ما توفیق بصیرت عطا کند، افتخار دین ما شهادت است اما آنها هنوز آمار کشته های خود را بیان نمی کنند. چون از مرگ، رعب و وحشت در دل مردمشان ایجاد می شود ، اما شهادت برای ما کرامت است.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.