1398-10-12 10:25
853
0
66893
دکتر بیارجمندی مطرح کرد :

شکایت از مدیر کل ارشاد استان به جرم تحکیم سیاست ضد فرهنگی رضاخانی !

یک حقوقدان نوشت : اگر مدیر کل عذرخواهی نکند به دلیل سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری جهت زنده کردن و تحکیم یک سیاست ضد فرهنگی رضاخانی در مراجع اداری و قضایی شکایت خواهم کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن بیارجمندی طی نامه ای به خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم 

در دفاع از نظام اسلامی صریح باشید و تقیه نکنید.امام خامنه ای

خانم کشمیری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان

با عنایت به بند ۳دعوتنامه شورای فرهنگ عمومی به شماره ۶۶۲۶/۹۸/۲۸ص  مورخه ۹۸/۹/۵ و اظهارات شاذ شما در این جلسه خارج از دستور کار مرتبط با وقت اختصاص یافته به شما و مستندا به اظهارات رییس شورای فرهنگ عمومی استان در جواب به شما در خصوص زنده کردن! و...اصرار و تاکید شما در این خصوص ، به اطلاع شما می رساند همانطور که استاندار محترم در جلسه یاد شده خطاب به شما اعلام نمودند که :« یک مرگ بر رضاخان بگو و خودت را مبرا کن» ؛هیچ اطلاعی از این مبرا شدن از زنده کردن آن تاریخ منحوس و جعلی نه تنها در آن جلسه نیست بلکه حتی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اتفاقات دیگری رقم خورده است.

بدین وسیله به استناد اصل 8 قانون اساسی و ماده 8 قانون حمایت از آمران امر به معروف و نهی از منکر ،درخواست می شود ضمن اجابت درخواست استاندار محترم ؛ از مردم انقلابی استان گلستان عذرخواهی نمایید.

در غیر اینصورت به دلیل سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری جهت زنده کردن و تحکیم یک سیاست ضد فرهنگی رضاخانی و... در مراجع اداری و قضایی شکایت خواهم نمود و عواقب و مسولیت آن بر عهده خود شما و حامیان آشکار شما خواهد بود.

حسن بیارجمندی

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.