1398-10-10 16:12
546
0
66871
نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان :

مناسبتی بالاتر از 5 آذر برای نامگذاری روز گرگان نمی بینم / شورا با قدرت روی نظرش ایستاده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت : دلیلی ندارد برنامه ای که دو سال پیش تصویب شده و در حال اجراست و خود استاندار هم سخنران این مراسم بوده را تعطیل کنیم ، بالاتر از 5 آذر برای نامگذاری روز گرگان وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز سه شنبه 10 دیماه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص حواشی نامگذاری روز گرگان اظهار کرد : ما به عنوان نماینده مردم شهر دو سال پیش در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان 5 آذر را به عنوان روز ملی گرگان مصوب کردیم.

جرجانی افزود : بعد از این مصوبه دو سال است که برنامه های روز ملی گرگان در روز 5 آذر در حال برگزاری است و خود استاندار هم سخنران این برنامه بوده است .

وی تصریح کرد : دلیلی ندارد برنامه ای که مصوب شده و دو سال هم هست که برنامه های آن با حضور پرشور مردم برگزار می شوددوباره برگردیم به عقب و مسیر دیگری را در پیش بگیریم .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه اعضای شورا روی نظر خود محکم و قاطع ایستاده اند ، تاکید کرد : مگر ما بهتر و بالاتر از 5 آذر برای نامگذاری روز گرگان داریم ؟

جرجانی اضافه کرد :  من به نظر سایر صاحب نظران و واقعه های که رخ داده احترام می گذارم اما مطمئنم خود استاندار و مسئولان استان روی 5 آذر اجماع می کنند چون بهتر از این روز نداریم .

وی به نامه هایی اشاره کرد که در زمان ریاست وی بر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان مصوب شده بود و گفت : قطعا این اسناد وجود دارد و گواهی بر درستی نظر ما در این کمیسیون است .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.