1398-10-07 13:47
1338
0
66805
آیت الله محمدی لائینی در گرامیداشت حبیب انقلاب در گرگان :

آیت الله طاهری نور ایمان را در قلب مردم زنده می کرد / حماسه 9 دی باطل السحر فتنه بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : آیت‌الله طاهری شخصیتی فرهیخته و متدین و از جمله کسانی بود که با اندرزها و نصایح خود، نور ایمان را در قلب مردم تقویت می‌کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مراسم «حبیب انقلاب» که به مناسبت گرامیداشت سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری گرگانی برگزار شد، اظهارداشت: آیت‌الله طاهری شخصیتی فرهیخته و متدین و از جمله کسانی بود که با اندرزها و نصایح خود، نور ایمان را در قلب مردم تقویت می‌کرد.

وی با بیان اینکه عالمان دین باید عامل به فرامین و احکام الهی باشند، افزود: مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی در زمینه تقویت، تحکیم و ترویج ایمان بین مردم نقش داشتند و شاگردان ایشان وظیفه دارند این آموزه‌ها را نسل به نسل انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و اعتراضاتی هم به وضعیت معیشتی وجود دارد اما دشمنان بدانند این ملت مانند 40 سال گذشته در برابر دشمنان استقامت خواهد کرد.

وی گفت: هرچند فساد اقتصادی مسئولان بسیار تلخ و گزنده و مایه بدنامی جمهوری اسلامی و مسئولان پاک‌دست نظام شده است اما ما از مسیر انقلاب پشیمان نمی‌شویم و باید مشکلات را با کمک همدیگر حل کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی نیز بیان داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد که باطل‌السحر فتنه بود.

وی با تأکید بر واکاوی حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کرد که فتنه 88 و متعاقب آن حماسه یوم‌الله 9 دی در چه شرایط و بستری رخ داد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به حوادث اخیر در کشور پس از افزایش قیمت سوخت هم اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال سوء استفاده و فتنه‌انگیزی از اعتراضات مردم بودند و با ایجاد اغتشاشات، توطئه‌های بزرگی را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی در سر داشتند اما مردم صف خود را از آنان جدا کردند.

وی بیان داشت: درست است که مشکلاتی داریم و مردم هم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی معترض هستند اما نسبت به انقلاب اسلامی اعتراضی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: اگر درایت و بصیرت رهبر ملت نبود فتنه بسیار خطرناک می‌شد و حماسه ۹ دی نشانه بصیرت مردم است ، دشمن و ایادی آن با اغتشاشات آبان به دنبال فتنه و توطئه علیه انقلاب اسلامی بودند اما مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض نسبت به انقلاب ندارند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.