1398-10-03 11:12
828
0
66740
در دیدار استاندار گلستان و وزیر ارتباطات عنوان شد :

آذری جهرمی : پروژه پارک ملی گلستان تسریع می شود / حق شناس : پارک اقتصاد دیجیتال نیاز استان است

استاندار گلستان در دیدار با وزیر ارتباطات بر لزوم راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان تاکید کرد ، همچنین وزیر ارتباطات نیز قول داد پروژه پارک ملی گلستان را تسریع بخشد.

به گزارش گلستان ما ؛ استاندار گلستان در دیدار با دکتر آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اهمیت تکمیل پروژه های حوزه ICT در توسعه استان تاکید کرد.

هادی حق شناس در این دیدار با تاکید بر اهمیت توسعه اینترنت پرسرعت روستایی، اظهار کرد: تکمیل پوشش اینترنت روستایی در کلیه نقاط استان و تکمیل پوشش کلیه مناطق استان می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه گلستان کند.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حفظ پارک ملی گلستان و وجود جنگل های هیرکانی در استان، اضافه کرد: پروژه پایش پارک ملی گلستان با استفاده از فناوری های نوین از جمله پروژه هایی است که نقش موثری در شناسایی دارد و تسریع در اجرای این طرح به عنوان یکی از پروژه‌های مشترک و مورد توجه و تاکید طرفین در حداقل زمان ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال نیز می تواند در توسعه اشتغال جوانان و فعالان این حوزه موثر باشد و از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد

حق شناس در این دیدار یادآور شد: تکمیل مسیر فیبرنوری جایگزین (پروتکشن) برای کلیه شهرستانهای استان  در سه شهرستان گمیشان، مراوه تپه و رامیان موجب می شود تا کلیه شهرستانهای استان دارای مسیر فیبرنوری جایگزین (پروتکشن) شوند.

در این دیدار دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد پوشش صد در صدی اینترنت پرسرعت روستایی و تسریع در اجرای پروژه ی پارک ملی گلستان عزم خود را جزم کرده تا بتواند حامی استان گلستان در مسیر توسعه باشد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.