1398-09-28 14:14
4194
5
66692
جزئیات تازه از انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا :

رد صلاحیت سه کاندیدای اصلاح طلب گرگانی توسط هیات اجرایی

سه کاندیدای اصلاح طلب از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نتوانستند از هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت بگیرند .

به گزارش گلستان ما ؛ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا 130 نفر ثبت نام کردند .

ثبت نام ها از 12 الی 18 آذرماه در فرمانداری گرگان صورت گرفت و بعد از آن حدود 10 روز هیات های اجرایی به بررسی روند تایید صلاحیت کاندیداها پرداختند.

هیات اجرایی بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بعد از بررسی های لازم 11 نفر را واجد شرایط حضور در انتخابات ندانستند.

گفتنی است احراز صلاحیت درهیات اجرایی منوط به گرفتن استعلام از مراجع چهارگانه وزارت اطلاعات ، اداره ثبت احوال ، نیروی انتظامی و دادگستری است و افرادی که رد صلاحیت شدند حداقل یکی از این استعلام ها را نداشتند.

نکته جالب اینست که در بین این 11 نفر سه چهره سرشناس اصلاح طلب ( ابتدای نام فامیلی آنها :  ر –  ا –  ک )دیده می شود که پیش بینی می شد با توجه به سوابق شان رد صلاحیت شوند .

همچنین نام یک کاندیدای سیستانی مطرح نیز دربین رد صلاحیت شده ها وجود دارد .

حال این افراد فرصت دارند تا به هیئت نظارت بر انتخابات استان شکایت کرده تا این هیات به بررسی مجدد بپردازد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

آخه اینا چیه ذهن مردم رو درگیر شایعات دروغ میکنید اگر منظورتان از ر دکتر محمود ربیعی است که باید عرض کنم ایشان تائید شده و از مراجع چهارگانه پاسخ مثبت دریافت شده.بنابراین آرزوهایتان را به خورد مخاطب ندید.ممنون

1
1
پاسخ
1398-09-28 19:51
مجید خانبیکی

اقا فکر کنم شما یه چیزی می زنی ، کجای این متن نوشته فرزند قندهاری رد صلاحیت شده ! یه کم بیشتر به چشات برس ، قشنگ

0
0
پاسخ
1398-10-02 15:47
محمد كريمي

اخه چرا اخبار دروغ پخش ميكنيد باعث شايعات ميشيد به كوري چشم شما قندهاري فرزند برومند شهيد دكتر قربانعلي قندهاي هم تأييد سلاحيت شدن و تشكر ميكنيم از شراي نگهبان

0
0
پاسخ
1398-09-29 22:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.