1398-09-23 15:13
1582
0
66628
یادداشت؛

نظام را از استعفای روحانی نترسانید / همه گزینه ها روی میز نظام است

نظام را از استعفای روحانی نترسانید . چراکه نظام دست شما را در طراحی این تاکتیک سوخته چماق و هویج خوانده است و تمام گزینه های لازم را روی میز نهاده است و همانطور که رهبری به اشخاصی که ایشان را از موضع‌گیری درباره مصوبه سران قوا درباره قیمت بنزین نهی کردند متذکر شدند؛ به مانند سیره امام  (ره) در انجام تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد : «من تکلیفم را تشخیص داده‌ام و هر کجا باشم انجام وظیفه خواهم کرد، هرچه پیش آمد، برای من اهمیت ندارد.»

به گزارش گلستان ما، براساس نسخه سازمان جاسوسی آمریکا که در کالج دارتموث و با همکاری اندیشکده ویلسون توسط دکتر میثاق پارسا استاد جامعه شناسی سیاسی آمریکا پیچیده شده است از سه بحران طراحی شده برای ایجاد اهرم فشار (اعتراضات خیابانی) به منظور تحمیل برجام داخلی (دموکراسی لیبرال) به نظام اسلامی ؛ بحران سیاسی مبتنی بر استعفا یا استیضاح حسن روحانی، بعنوان بحران دوم و پس از بحران اقتصادی طراحی شده است.

نگارنده از دی ماه سال ۹۶ با اطلاع از چنین پروژه خارجی که خط آن از شهریور همان سال در شماره ۳۹۰۰ روزنامه اعتماد تئوریزه شد و تاکنون دنبال شده است ؛ همواره شفاها و طی یادداشت های متعددی نسبت به چنین بحرانی که ثبات سیاسی کشور را هدف قرار داده است هشدار لازم را داده ام.

این چنین بحرانی بطور خاص و ویژه در اوج "بحران اول نسخه پیچ شده" یعنی بحران دلار (بحران اقتصادی ناشی از آن ) توسط یکی از مقامات عالی سابق در مرداد ماه سال ۹۷ مطرح شد و در همان مقطع نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعی از مردم فرمودند :"برخی به اسم اینکه طرفدار ضعفا هستیم و می خواهیم اوضاع را درست کنیم، خودشان ملتفت نیستند اما عملاً در چارچوب نقشه دشمن حرف می زنند و اقدام می کنند. آنها که می‌گویند دولت باید برکنار شود در نقشه دشمن نقش آفرین هستند. دولت باید سرکار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد"

بنابراین از آن تاریخ همه ملتفت شدند که  درخواست استعفا و یا استیضاح دولت در آن میانه حساس کشور و ورود به چهل سالگی پیروزی انقلاب که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار می دهد نقشه دشمن است و مسلم است که نه تنها باید به دشمن میدان ندهیم بلکه باید قواعد اعمالی خودمان را تعریف و براساس آن نقش آفرینی کنیم.لذا جریان انقلابی با اقتدا به امام انقلاب ، هیچ گاه درخواست استعفا و یا استیضاح روحانی را پیش از برگزاری انتخابات ۲اسفند ۹۸مطرح نکرده و نخواهد کرد.

اما از آن تاریخ که جریان اصلی و پشت پرده مهندسی این بحران که دریافت چنین پروژه ای را نمی تواند توسط جریان انقلابی پیش ببرد توسط لیدرهای اصلی طیف تندرو اصلاحات و سلبریتی های مواجب بگیر دنبال و تاکنون در مقاطع مختلف و حساس کشور مطرح کرده اند.

پشت پرده این تحرکات مشکوک با این تغییر ریل با توجه به سوابق این جماعت در استعفاهای مکرر در دولت میرحسین موسوی از جمله پیش از پذیرش قطعنامه ۵۹۸(جام زهر)آشکار شد؛ همانگونه که مسعود روغنی ؛ چرایی، ابعاد و پشت پرده آن را در کتاب اقتصاد سیاسی و در گفت‌وگوهای خود باز نموده است و توطئه اصلی را ناخواسته افشا نموده اند.

حال آنکه رهبری در کارنامه مدیریت عالی و مدبرانه خود، خنثی کردن چنین پروژه مشابه بحران سازی سیاسی در آن مقطع حساس را داراست.معظم له در آن وقت بعنوان رئیس جمهور، توصیه هوشمندانه ای به امام (ره) مبنی بر عدم پذیرش استعفای میرحسین  را می دهند و امام با پذیرش و اعمال نظر یاد شده  اولا مانع از قهرمان سازی کذایی از میرحسین علی رغم کارنامه ضعیف آن می شود ثانیا مانع از شانه خالی کردن دولت از مسولیت و وظایف اصلی خود می شود

 این روزها که این سناریو توسط همان جریان دنبال می شود و نیابتا پیشنهاد استعفای روحانی و یا ساقط کردن کابینه با استیضاح وزرا دنبال می شود! یادآور همان توطئه و همان مقدمات خوراندن جام زهر است! و با طرح آن بنحوی در حال تهدید کردن نظام برای تمکین به خواسته های خارجی(مذاکره) و داخلی(انتخابات)هستند! 

اما این آقایان نمی دانند که اولا همانطور امام (ره ) در نامه مورخه ۱۵/۶/۶۷ مخالفت با استعفای میرحسین  متذکر شدند :"  مردم ما ازاینگونه مسائل در طول انقلاب زیاد دیده اند، این حرکات هیچ تأثیری در‌‎ ‌‏خطوط اصیل و اساسی انقلاب اسلامی ایران نخواهد داشت.‏" ثانیا یک روی دیگر خطاب بیانات رهبری در مردادماه ۹۷ نیز به کسانی است که این روز ها پشت کافه تیتر نشسته اند و این سخنان تهدیدآمیز  خود علیه نظام را نیابتا به رسانه های زنجیره ای و مواجب بگیر دیکته می کنند.

بعنوان یک شخص مطلع می گویم که این موضوع نقطه ضعف یا خط قرمز نیست؛ لذا نظام را از استعفای روحانی نترسانید . چراکه نظام دست شما را در طراحی این تاکتیک سوخته چماق و هویج خوانده است و تمام گزینه های لازم را روی میز نهاده است و همانطور که رهبری به اشخاصی که ایشان را از موضع‌گیری درباره مصوبه سران قوا درباره قیمت بنزین نهی کردند متذکر شدند؛ به مانند سیره امام  (ره) در انجام تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد : «من تکلیفم را تشخیص داده‌ام و هر کجا باشم انجام وظیفه خواهم کرد، هرچه پیش آمد، برای من اهمیت ندارد.»

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.