1398-09-11 10:37
2192
0
66502
دو چهره حزبی گرگان در کنفرانس خبری بعد از ثبت نام چه گفتند؟

حجتی : با پتروشیمی گلستان برخورد سیاسی شد / ربیعی : کاملا فراجناحی و فراقومیتی آمده ام

از حواشی جالب روز اول ثبت نام در مرکز استان ثبت نام دو چهره شاخص از دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب راس ساعت 8 صبح در فرمانداری گرگان بود.

به گزارش گلستان ما ؛ روز اول ثبت نام داوطلبین حضور در مجلس شورای اسلامی از دیروز در استان گلستان آغاز شد و به گفته چراغعلی رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در روز نخست 40 نفر ثبت نام کردند .

از حواشی جالب روز اول ثبت نام در مرکز استان ثبت نام دو چهره شاخص از دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب راس ساعت 8 صبح در فرمانداری گرگان بود.

صاحب حجتی دبیر جامعه اسلامی مهندسی استان گلستان و از چهره های مطرح گلستانی در دولت نهم و دهم بعد از ثبت نام در کنفرانس خبری با خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صاحب حجتی : به مجلس فعلی از نمره بیست ، یازده می دهم

حجتی اظهار کرد : در استان باید شرایط جدیدی رقم بخورد و هوای تازه ای در کشور بدمد ، بیانیه گام دوم انقلاب رهبری عزیز تاکید بر حضور جوانان دارد ، من تجربیات کشوری موفقی دارم در وزارت تعاون و‌ وزارت ورزش و حضور در مجلس و دفتر معظم انقلاب که امیدوارم در صورت اعتماد مردم در اختیار آنها بگذارم تا بخشی مشکلاتشان حل شود.

وی تصریح کرد : گرگانی ها مردم صبوری هستند و علیرغم اینکه مشکلات زیادی دارند باید همدلانه و فارغ از دسته بندی ها گره های متعصبانه کور را برداریم .

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان یادآور شد :  گرایش فکری من مشخص است اما استان ما آنقدر عقب ماندگی دارد که اگر همه جریانات سیاسی استان هم دست در دست هم بدهند باز هم تنها می توانند بخشی از مشکلات را مرتفع سازند.

حجتی بیان کرد : دخالت نماینده در عزل و نصب ها باید با رویکرد اصلاح رویه ها و درست کردن باشد نه اینکه صرفا برای اهداف جریانی و حزبی بوده که آفت بزرگ استان ماست ، من تا الان به کسی وعده نداده ام و به بعد هم نخواهم داد ، در کلیت باید مجلسی طراز انقلاب و ‌مردم شکل بگیرد تا موضوعات اساسی نظیر بیکاری و تورم و معیشت حل شود.

وی با اشاره به اینکه استاندار اسبق گلستان به پتروشیمی به دلیل اینکه طرح دولت قبلی اعتقاد نداشت گفت : این برخورد سیاسی باعث شد تا استان دچار عقب ماندگی شود و باید عینک جناحی و حزبی را برداریم.

حجتی در پاسخ به سوالی که به مجلس فعلی چه نمره ای می دهد ، افزود :  به مجلس فعلی از نمره بیست ، یازده می دهم .

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان دولت دهم تاکید کرد : در استان در جهت سرمایه گذاری و جذب آن سنگ اندازی هایی می شود ، باید غل و زنجیر را از دست و پای استان باز کنیم ، چرا باید سیب زمینی در گلستان تولید شود و چیپس در مازندران ، چرا نباید صنایع تبدیلی داشته باشیم .

حجتی ادامه داد : سرمایه انسانی استان توسعه نیافته است و ما در سطح کشور نیروی شاخص و اثر گذار نداریم ، یکی از دلایل حضورم در انتخابات پرشور کردن فضای انتخابات است ، تا آخر انتخابات در عرصه می مانم ، در بحث شورای ائتلاف اصولگرایان اگر هر چه زودتر به نتیجه برسند خوب است ، ما قبلا گفتیم قبلا از ثبت نام به جمع بندی برسند و حالا هم هر چه زودتر اینکار را بکنند.

محمود ربیعی : کاملا فراجناحی آمده ام

همچنین محمود ربیعی چهره شاخص اصلاح طلب گرگان نیز در کنفرانس خبری اظهار کرد : کاملا فراجناحی و فراقومیتی و فقط برای خدمت به مردم آمده ام ، به سلامت و موفقیت انقلاب فکر کرده و منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح می دهم.

ربیعی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان عزل و نصب نیست بلکه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است ، بیان داشت : به پیشینه سیاسی ام افتخار می کنم اما بدور از هرگونه جریانات سیاسی و حزبی به میدان آمده ام.

وی اضافه کرد : به گفته کارشناسان مجلس دهم ضعیف ترین مجلس بود و نتوانست در بعد قانونگذاری و نظارت خوب عمل کند. ، ضمن اینکه مشارکت مردم در انتخابات امری ضروری است و فقط از راه انتخابات و صندوق رای هست که می‌توانیم از لحاظ قانونی مشکلات داخل کشورمان را حل کنیم.

ربیعی گفت : آمده ام عقب ماندگی و اعتبار از دست رفته صندلی نمایندگی و کرسی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را احیا کنم.

وی یادآور شد : در چله دوم انقلاب از آزمون و خطا فاصله بگیریم و به گفته رهبری رای مردم بزرگترین تودهنی به استکبار جهانی است ، ما مشکلات مان را داخل جامعه حل می کنیم و پشت سر مقام معظم رهبری و در مسیر شهدا می ایستیم تا مشکلات مان را خودمان حل کنیم.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.