1398-09-10 16:43
851
0
66498
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

اربعین مردمی است و باید مردمی بماند تا در تاریخ ماندگار شود/ اربعین وحدت ملت ما و مردم عراق را به زیبایی جلوه داد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به وسیله اربعین وحدت ملت ما و مردم عراق به زیبایی جلوه داده شده است و این ناامنی های ایران، عراق و لبنان با هدف گذاری دشمن شکل گرفته تا وحدت ما تحت الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در آیین تجلیل از خادمان و فعالان اربعین اظهار کرد: توفیق خادمی سیدالشهدا قطعا بی دلیل نیست، توصیه میکنم خادمی شما هر دلیلی که دارد، آنرا حفظ کنید.

وی با اشاره به این که حرکت اربعین مانور بزرگ مسلمین و شیعیان است و شکی نیست که باز شدن این راه ثمره بزرگ خون شهداست، افزود:اربعین اراده فولادین در راه حق با بصیرت نافذ و عشق بازی با معرفت در نهضت ماندگار عاشورا است که حقیقت دین را زنده نگه می دارد.

سردار معروفی ادامه داد: اربعین مصونیت جهان اسلام خواهد بود که مقدمه ظهور قلمداد می شود و شما خادمان اربعین بسترسازان ظهور حضرت حجت (عج) هستید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: به وسیله اربعین وحدت ملت ما و مردم عراق به زیبایی جلوه داده شده است و این ناامنی های ایران، عراق و لبنان با هدف گذاری دشمن شکل گرفته تا وحدت ما تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی اذعان داشت: در جریان سفر اربعین که به کربلا مشرف شدم چند نفر از فرماندهان حشد الشعبی به من گفتند که عراق وطن دوم شماست.

سردار معروفی با اشاره به این که کمک به گسترش اعزام جوانان و تقویت اعزام ها در کنار موکب داری است و نباید از جوانان غافل شد، گفت: در گام دوم انقلاب باید روی معرفت جوانان کار کرد و یکی از بستر های این موضوع عرصه اربعین است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان این موضوع که ضروری است فراموش نکنیم اربعین مردمی است و باید همچون دهه محرم مردمی بماند تا ماندگاری خود را در تاریخ حفظ کند، افزود: وهابیت دشمن حقیقی اسلام ناب محمدی است و وقتی که برادران اهل سنت ما در این استان به زیارت ائمه می روند خاری در چشم وهابیت است.

وی با اشاره به این که فعالیت هر کس با هر نگاهی در اربعین بر اساس اعتقاد به مکتب سیدالشهدا(ع) است، عنوان کرد: برای استمرار فعالیت در عرصه اربعین باید گفتمان سازی کنیم و ارتباط با موکب های عراقی و مردم عراق را تقویت و گسترش دهیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان خاطرنشان کرد: خدمات رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما بدون پیوست فرهنگی کار نقص پیدا می کند و اقدامات فرهنگی و خدمت رسانی تکمیل کننده یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.