1398-09-10 14:29
1696
0
66490
فرماندار گرگان در کنفرانس خبری :

مراجعه شش نفر برای ثبت نام مجلس / پیش بینی ثبت نام بیش از 60 داوطلب / نامزدها از آوردن همراهان خودداری کنند

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه شش نفر تاکنون در فرمانداری گرگان برای ثبت نام مراجعه کردند گفت : پیش بینی ما اینست که بیش از 60 داوطلب در مرکز استان برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد حمیدی فرماندار گرگان دقایقی پیش در کنفرانس خبری در ستاد خبری انتخابات در فرمانداری گرگان اظهار کرد : از صبح امروز دهم آذرماه از طریق سامانه جامع انتخابات کار ثبت نام داوطلبین را شروع کردیم.

 

حمیدی افزود :  سه تا کارشناس زبده و آموزش دیده کار ثبت نام را انجام می دهند و سه کارشناس نیز مدارک را بررسی و اسکن می کنند و دو همکار اموزش دیده نیز به حالت آماده باش هستند تا اگر تراکم داوطلبین بود مشکلی ایجاد نشود.

 

وی تصریح کرد : روز پنشجنبه نیز مانور واقعی ثبت نام را با همراهی اعضای هیات نظارت بر انتخابات انجام دادیم که موفقیت آمیز بود.

 

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه تا الان سه نفر ثبت نام قطعی داشتیم ‌و ‌سه نفر هم در حال ثبت نام هستند ، بیان کرد :  پیش بینی می شود بالای ۶۰ نفر در گرگان و آق قلا ثبت نام کنند.

 

حمیدی اضافه کرد :  از داوطلبین خواهش می کنم همراهان زیادی به فرمانداری نیاورند ، چون ما همزمان داریم خدمات مختلفی مثل یارانه ها به مردم می دهیم و وقت ما را با تراکم افراد نگیرند .

 

 وی تاکید کرد : خواهش ما اینست که داوطلبین مدارک کامل بیاورند تا معطل نشوند.

 

حمیدی همچنین گفت :  درخواست دارم داوطلبین در طول این شش روز ثبت نام بکنند و ‌روز آخر نیندازند چون ثبت نام سامانه ایست و اختیارش دست ما نیست و‌طبق قانون اگر سامانه بسته شود دیگر نمی توانیم ثبت نام کنیم .

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.