1398-08-29 16:04
584
0
66362
دهقانی در دیدار از گلستان ما عنوان کرد :

تکمیل ظرفیت دانشجو از فردا در دانشگاه علمی کاربردی / شعار ما مهارت گرایی بجای مدرک گرایی است / گلستان ما نگاه موشکافانه به مسائل دارد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان گفت : تکمیل ظرفیت دانشجو در این دانشگاه از فردا 30 آبان شروع می شود و متقاضیان می توانند به مراکز علمی کاربردی در استان جهت ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان عصر امروز چهارشنبه 29 آبان در دیدار با مدیر مسوول و هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: سایت گلستان ما را از حدود 5 سال پیش و همزمان با سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی استان مطالعه می کنم، انصافا سایت خوبی دارید و موشکافانه و نقادانه به مسائل مهم استان  می پردازید و این جای تشکر دارد .

وی گفت : در سال های اخیر اقدامات خوبی در دانشگاه علمی کاربردی انجام شد و مطابق نظر ریاست این دانشگاه در کشور که تاکید روی کیفیت گرایی دارد، ما هم در استان به دنبال کیفی سازی آموزش و مهارت محوری هستیم .

دهقانی افزود : قبل از آمدن من در این دانشگاه کمبود مدرسین خبره داشتیم اما الان بیش از 45 مدرس خبره داریم که به صورت کیفی به دانشجویان آموزش می دهند .

وی به چهار ماموریت اصلی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه هایی چون صنعت، کشاورزی ، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات جزو ماموریت های اصلی ماست.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان خاطرنشان کرد : رشته خبرنگاری هم از رشته های خوبی است که ما به زحمت آن را به استان آوردیم و با توجه به تبلیغات زیادی که انجام دادیم از آن استقبال نشد.

دهقانی اضافه کرد : اولین متولی آموزش مهارتی در کشور دانشگاه جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای می باشد، قبلا اکثر فارغ التحصیلان ما را شاغلینی که به دنبال مهارت آموزی و دریافت مدرک بودند، تشکیل می دادند، اما آمارهای جدید نشان می دهد که بیش از 70 درصد دانشجویان قشر جوان می باشند که برای مهارت آموزی و اشتغال در این دانشگاه تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه مهارت گرایی بجای مدرک گرایی شعار ماست ، بیان کرد: برای ما مهم است که دانشجوی ما چه چیزی یاد می گیرد، ما در حال حاضر دانشجویی داریم که در دانشگاه ما آموزش دیده است و در میدان کریمی مکانیکی می کند، دیدن چنین صحنه هایی باعث می شود ما سرمان را بالا بگیریم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.