1398-08-29 13:14
686
0
66358
سردار معروفی در نشست خبری هفته بسیج :

برگزاری بیش از 2150 برنامه در هفته بسیج گلستان / سپاه آمادگی دارد برای بازرسی بازار نیرو بدهد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : ۲ هزار و ۱۵۷ برنامه در هفته بسیج اجرا می شود و این برنامه‌ها در 289 عنوان و 7 سرفصل پیش‌بینی شده است که از این تعداد 338 برنامه شاخص و 40 برنامه نیز به صورت محوری است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت چهل سالگی بسیج اظهار کرد : بیش از 92 هزار شهید بسیجی در کشور و 1200 شهید بسیجی در استان گلستان نما افتخار و هویت دینی و غیرت ملی کشور ما هستند.

 

سردار معروفی افزود : هوشمندی رسانه های گلستانی در قضیه آشوب های اخیر علیرغم داشتن نقدهای کارشناسی جای تشکر دارد و این سکوت باعث عدم بهره برداری دشمنان از فضای آشفته اخیر شد ، ضمن اینکه جریان اخیر تحلیل نبود ،  موضع آمریکا ، اروپا ، صهیونیست ها ، ‌وهابی ها ، سلطنت طلب و منافقین همه با هم میدان امدند و با اجاره گرفتن انسانهای خودفروخته در آتش فتنه دمیدند.

 

وی تصریح کرد : خیلی ها انقلابی و جهادی فکر می کنند اما در عمل انقلابی نیستند ، بسیج یعنی مردمی بودن و کنار مردم قرار گرفتن و سد بلای مردم بودن  ، بسیج جریان شناس و‌دشمن شناس است ،  بسیج یعنی بصیرت نافذ ، بسیج یعنی مراقب ناموس انقلاب و ناموس مردم است و در این راه جان می دهد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد : باید بازار کنترل شود تا به مردم فشار نیاید ، در این راه بسیج آمادگی دارد کمبود نیروی انسانی ادارات بازرسی و صنعت ، معدن و تجارت  را انجام بدهد ، ما نیروی بسیجی در اختیار آنها قرار می دهیم تا آنها با یک آموزش دقیق از نیروهای ما استفاده کنند .

 

معروفی با اشاره به برگزاری 2157 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان خاطرنشان ساخت : برنامه‌های این هفته با شعار « خدمت، جهاد و شهادت» در چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود ، این برنامه‌ها در 289 عنوان و 7 سرفصل پیش‌بینی شده است که از این تعداد 336 برنامه شاخص و 40 برنامه نیز به صورت محوری است.

 

وی بیان کرد : تا کنون یک هزار و ۱۷۵ واحدمسکونی از سوی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان تعمیر و تحویل مردم شده است ، همچنین  برپایی 30 نمایشگاه هنری، برگزاری 40 یادواره شهید از جمله یادواره شهدای اهل سنت، یادواره 281 شهید ورزشکار، یادواره 600  شهید فرهنگی و دانش‌آموز و یادواره یکهزار و 200 شهید بسیجی استان گلستان، رزمایش شکوه و اقتدار در 5 آذر، برگزاری گشتهای محله رضویون، پیاده‌روی منتظران ظهور در مراوه‌تپه، افتتاح 25 پایگاه مقاومت بسیج و 9 مرکز قرآنی، کلنگ‌زنی المان شهدای خدمت و رونمایی از جاده ایثار گمیشان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

 

سردار معروفی از اختصاص 4 میلیارد تومان برای جهیزیه زوج های جوان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد : امسال 400 جهیزیه به 400 زوج خواهیم داد که 100 سری جهیزیه در هفته بسیج به زوج‌های جوان اهدا می‌شود .

 

وی تاکید کرد : ایجاد و راه‌اندازی 100 عرصه اقتصادمقاومتی و اختصاص یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم کرده و قرار است  در این هفته 250 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در استان کلنگ‌زنی و 250 صندوق قرض‌الحسنه نیز در روستاها ایجاد شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت : فهم و بصیرت مردم استان گلستان آنان را از صفوف آشوبگران جدا کرد ، دشمن از طریق ایجاد انشقاق قومی و مذهبی، درست کردن دعواهای حقیرانه سیاسی و پایین آوردن آستانه تحمل گروه‌های سیاسی به دنبال ایجاد ناامنی است.

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.