1398-08-22 14:35
2272
0
66273
دبیر سابق شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی ها در بازدید از گلستان ما :

در خط ولایت بودن و مقبولیت اجتماعی دو مشخه اصلی کاندیداها باشد

دبیر سابق شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی ها گفت : فقط با اتحاد و همدلی است که می توان به نتایج خوب و امیدوار کننده دست یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ رسول گرگیج از معتمدین و متنفذین سیستانی استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 22 آبان ماه با مدیر و اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت و گو کرد ، وی همچنین از عملکرد این رسانه ارزشی طی سالهای گذشته تجلیل و قدردانی کرد.

 

وی سابقه شهرداری شهرهای مهم کشور نظیر زابل ، خمین و ... را درکارنامه خود دارد ، هم اکنون نیز مدیر عامل شرکت نور نگین ایرانیان (پیمانکار فضای سبز شهرداری گرگان) را به عهده دارد و در ایام سیل آق قلا نیز وظیفه نظافت این شهرستان را عهده دار بود.

 

گرگیج در خصوص وضعیت شهرداری ها گفت : شهرداری ها متاسفانه به لحاظ درآمدی مشکل دارند و با توجه به کم شدن ساخت و ساز ها و کم شدن صدور پروانه ها خودبخود درآمد نیز کم می شود ضمن اینکه دولت نیز از سال 71 اختصاص بودجه به شهرداری ها را ممنوع کرد و بعد از این تاریخ آنها خودگردان شده اند .

 

 

وی ادامه داد : شوراهای شهر نیز نتوانستند به درستی وظیفه خود را در قبال شهرداری ها انجام دهند و شورای شهرداری شدند تا شورای شهر و همین باعث شد تا از انجام درست وظایف خود عاجز بمانند.

 

این شهردار سابق اضافه کرد : شهرداران جوان به سه دلیل ساختارهای موجود در سیستم شهرداری ، دخالت اعضای شورای شهر و نهادهای نظارتی تاکنون نتوانسته اند چهره موفقی از خود به نمایش بگذارند.

 

این چهره معروف سیستانی در ادامه در خصوص حسینیه سیستانی ها گفت : این حسینیه توسط مرحوم قندهاری و مرحوم غلامعلی سالاری کلنگ زنی شد و بعد از آن نیز زمینی در ابتدای شهرک حافظ بنام حسینیه داده شد .

 

 

گرگیج افزود : بعد از آن قرار شد این حسینیه به صورت هیات امنا اداره شود و همه امورات نظیر مالی ، فرهنگی و ... به صورت کارگروه و ساختارمند اداره شود و جلسات مختلفی نیز برگزار شد و دوستان پیشنهاد کردند که من دبیر شورای سیاستگذاری حسینیه سیستانی ها شوم .

 

وی تاکید کرد : متاسفانه بعد از مدتی جلسات به سمت و سوهای دیگری کشید و در انتخابات دوره قبل مجلس ، حسینیه از یک کاندیدا قبل از تایید شدن توسط شورای نگهبان حمایت کرد که متاسفانه این به اعتبار ما ضربه زد ، من نظرم این بود که قبل از تایید شورای نگهبان روی مصداق ها کار نکنیم .

 

 

این چهره بانفوذ سیستانی ها در استان گلستان گفت :  در این دوره هم چهره هایی نظیر امیر خمر ، دکتر ناصری ، آبشناس و دکتر مهماندوست تاکنون مطرح شده اند ، من معتقدم برای ائتلاف باید تا زمان تایید شورای نگهبان صبر کنیم و بعد با خرد جمعی بتوانیم به نتیجه برسیم .

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.