1398-08-14 12:55
1823
0
66179
رئیس کل دادگستری گلستان :

دادگاه رسیدگی به پرونده گندم‌های‌ مفقودی‌ گلستان برگزار می شود/ نخستین جلسه 19 آبان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رسیدگی به پرونده گندم‌های‌ مفقودی‌ گلستان که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده بود، تعیین وقت شد .

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرونده گندم های‌ مفقودی‌ گلستان مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی بیش از 9 میلیون کیلوگرم گندم به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان است .

 

وی افزود: شاکی پرونده یعنی اداره غله و خدمات بازرگانی استان مدعی است سرنوشت  نه میلیون و 37 هزار و 993 کیلوگرم گندمی که این اداره سال 95 به متهمان این پرونده برای نگهداری در کارخانه شان امانت سپرده بود ، مشخص نیست .

 

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که نخستین جلسه رسیدگی متهمان این پرونده ، 9 صبح یکشنبه 19 آبان برگزار می شود ادامه داد:  دادگاه رسیدگی به این پرونده علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.

 

هاشمیان تصریح کرد: متهمان این پرونده سه نفرند که دو نفرشان فراری هستند و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید ، محاکمه خواهند شد.

 

این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر ، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان رسیدگی می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.