1398-08-10 16:38
3327
0
66118
محمود کم به آموزش و پرورش باز می گردد؛

شهردار بندر ترکمن به قانون تمکین کند

در استان گلستان دو شهر بندرترکمن و سنگدوین شهردار آموزش و پرورشی دارند که شهردار سنگدوین استعفا داده ولی شهردار بندرترکمن هنوز مقاومت می کند .

به گزارش گلستان ما ، دو ماه پیش بود که احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان طی نامه ای به شهرداری بندرترکمن از شهردار این شهر که نیروی آموزش و پرورش است خواست به این سازمان بازگردد.

 

در استان گلستان دو شهر بندرترکمن و سنگدوین شهردار آموزش و پرورشی دارند که شهردار سنگدوین استعفا داده ولی شهردار بندرترکمن هنوز مقاومت می کند .

 

گویا معاون عمرانی استاندار نیز هوای وی را دارد و غراوی تاکنون با بازگشت محمود کم شهردار بندرترکمن به سازمان آموزش و پرورش به نوعی مخالفت ورزیده است.

 

طبق نامه آموزش و‌پرورش نیروهای مامور به خدمت این اداره کل در سایر نهادها که بیش از ۵ سال سابقه خدمتی دارند باید به این سازمان بازگردند.

 

محمود کم ۶ سال سابقه شهرداری سیمین شهر و ۲ سال شهردار ی بندرترکمن را دارد و یک سال دیگر بازنشسته می شود و تمایل دارد تا آخرین سال بازنشستگی خود را در شهرداری باشد تا آموزش و‌پرورش! چون مزایای آن طبعا بیشتر خواهد بود.

 

در همین رابطه بعد از اینکه مدیر کل آموزش و پرورش استان از آمدن شهردار بندرترکمن ناامید شد 4 آبان ماه امساال نامه ای به خانم خلیلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان زد و از وی خواست هر چه سریعتر وضعیت شهردار بندرترکمن را تعیین تکلیف کنند .

 

شورای شهر بندرترکمن نیز علیرغم اینکه چهار نفر اعم از رییس و نایب رییس با رفتن محمود کم موافقند اما تاکنون نتوانسته اند ۵ نفر بشوند و جلسه رسمیت یابد لذا گفته شده اگر پنج جلسه متوالی طبق قانون به این نحو جلسه لغو شود شهردار خودبخود عزل می شود.

 

نکته مهم حمایتهایی معاون عمرانی استانداری گلستان است که تاکنون نگذاشته شهردار آموزش و پرورشی بندرترکمن به سازمان خود بازگردد در حالیکه شهردار سنگدوین بدون هیچ مقاومت یا حمایتی به سازمان خدمتی خود بازگشت.

 

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.